Iemand bekend met deze auto?

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
0
Goedenavond,

Nu ik sinds een paar maand een Lexus IS200 berij, zijn mn ouders ook aan het zoeken naar een Lexus IS200: het virus is overgeslagen :D !
Zij hebben momenteel de volgende Lexus IS200 op het oog:

http://link.marktplaats.nl/498681119

Mn vader heeft vanmiddag een proefritje gemaakt en ondanks de toch wel hoge kilometerstand (263.000km.) rijdt de auto als een zonnetje: motorisch in orde en de auto zit goed in de lak.
Hij mist alleen ??n van de rubbers die over het dak loopt, hier is echter geen enkel spoor van schade te zien.

Nu was ik benieuwd of iemand bekend is met deze auto, wellicht een forum-lid of een bekende?

De vraagprijs (?4.250) is overigens de uiterste prijs, voor de huidige Rover 400 wil men nog ?800 voor geven.

Alvast bedankt voor jullie reacties! Harry

P.s. ik weet niet of ik dit topic in het goede forum heb geopend, dit leek me het beste forum.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Klopt het dat je ouders deze auto al gekocht hebben?

Ik zag een berichtje bij 'even voorstellen' van denkelijk je vader (Bert), die een Rover had ingeruild.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ja die zag ik ook voorbij gaan in het voorstel topic!

maar toen ik op zoek was naar een IS, heb ik ook in eentje gereden met een km-stand van ruim 350xxx daarna heb ik deze die ik nu heb dan wel gekocht maar ze reden allebei precies hetzelfde --> HEERLIJK <-- ;)

maar ik vind de auto er zeker netjes uitzien! :)
 

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
0
Mn ouders hebben de Lexus inderdaad al gekocht, konden niet wachten.....
Ze kunnen hem aanstaande vrijdag ophalen.
Ik heb hem nog niet gezien dus ik ben benieuwd.

Grtz.
 

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
0
Goedemorgen,

Gisteren heeft mn pa de auto opgehaald
Het is een sport-versie waardoor hij sneller reageert op sturen en stugger is bij drempels als mijn business-versie .
Wat betreft dat stugger zijn bij drempels, komt dat nou alleen doordat het een sport-versie is. Of kan het ook zijn dat mn schokbrekers wat meer versleten zijn?

FOto's volgen nog wanneer de auto is gewassen... :-D

Mvg. Harry
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
De dempers zijn hetzelfde, maar de sport heeft andere veren en is daardoor stugger en directer. De pre 2001 IS200 Sport was ongeveer 10mm verlaagd en eind 2001 kwam daar nog 5mm bij.

Overigens merk je vrij goed als je dempers einde latijn zijn, aangezien je dan wat meer deint en bonkt over hobbels in het wegdek.