iemand ervaring met deze uitbreiding.?

KeesSC

Actief
29 aug 2015
141
13
18
Jup, ik heb m zowel in de mr2 als in de IS300 zitten.
Past op de originele radio, echter bij sommige types is er een verloopkabel nodig.

Je kan deze gewoon in NL kopen via motrade. Ik heb zelf de optionele bt module en afstandsbediening erbij. Ik ben er erg tevreden over.

Capaciteit van 15 mappen a 99 liedjes.

Zie mijn voorstel topic voor de foto's.
 

Noosting

Actief
29 nov 2015
110
4
0
Is dit plug en play op mijn is200 uit 2005?
Lijkt wel een simpele leuke upgrade.

En hoe werkt het dan verder? Kan je via de radio alles zien/selecteren?
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Je radio ziet hem als wisselaar.
dus je kan naar de volgende cd (MAP)
en naar het volgende nummer
en dit doe je gewoon op je radio :)
 

KeesSC

Actief
29 aug 2015
141
13
18
Jawel... Als je originele wisselaar zou werken dan wel. Ik kan voor cd of cd1 kiezen. Kan het helaas niet testen aangezien die van mij zoals gewoonlijk niet werkt.
Maar ik mis m niet. Dot kastje doet alles wat ik wil
 

Noosting

Actief
29 nov 2015
110
4
0
Jawel... Als je originele wisselaar zou werken dan wel. Ik kan voor cd of cd1 kiezen. Kan het helaas niet testen aangezien die van mij zoals gewoonlijk niet werkt.
Maar ik mis m niet. Dot kastje doet alles wat ik wil


Mijn wisselaar werkt nog perfect en zou het zonde vinden dat ik die buiten werking stel. Maar als ik nog gewoon 1 cd kan spelen en dan dat kastje er bij op dan doe ik het ervoor . Zal morgen voor de zekerheid ff checken wat voor connector ik heb en of de versterker achter het dashboard kastje zit.


Ik wil em dan net zo inbouwen als ErwinIS200. Heb alleen geen us armsteun dus dan maar in de peukenbak
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Op de site waar yatour werd aangeboden gaven ze aan dat de wisselaar te vervallen komt aangezien je de kabel van de wisselaar gebruikt om de yatour aan te sluiten.
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Mijn wisselaar werkt nog perfect en zou het zonde vinden dat ik die buiten werking stel. Maar als ik nog gewoon 1 cd kan spelen en dan dat kastje er bij op dan doe ik het ervoor . Zal morgen voor de zekerheid ff checken wat voor connector ik heb en of de versterker achter het dashboard kastje zit.


Ik wil em dan net zo inbouwen als ErwinIS200. Heb alleen geen us armsteun dus dan maar in de peukenbak

Hoezo dan? Je kunt toch niet beide tegelijkertijd gebruiken. Ik heb in mijn auto ook een cd wisselaar met 6 cd's en usb+aux.
Ik gebruik enkel usb de rest is een beetje overbodige onzin. Op usb staat alles netjes georganiseerd en nul vertraging bij het starten, pauzeren, volgende nummer etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bluedeamon

Noosting

Actief
29 nov 2015
110
4
0
Hoezo dan? Je kunt toch niet beide tegelijkertijd gebruiken. Ik heb in mijn auto ook een cd wisselaar met 6 cd's en usb+aux.
Ik gebruik enkel usb de rest is een beetje overbodige onzin. Op usb staat alles netjes georganiseerd en nul vertraging bij het starten, pauzeren, volgende nummer etc.
gezien ik naast Toyota /lexus fan ook een groot muziek liefhebber ben , en dus veel originele cd's heb. Dus wat de een overbodig vind , vind de ander nuttig of hecht er waarde aan.

Luister thuis nog altijd vinyl en tapes.
Speel zelfs in de IS nog cassette bandjes 👍
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Sowieso niet lullig bedoeld, ik vermijd gewoon originele cd's in een auto te doen omdat de kans een stuk groter is dat het krast.
Zeker bij oudere cd's die je niet meer kunt kopen. Of anders een nier moet verkopen om aan de cd te komen. Ik zet dus mijn cd's om naar mp3/digitaal voor in de auto.
 

Noosting

Actief
29 nov 2015
110
4
0
Ik vat het ook niet lullig op. Ieder zijn ding.

Maar goed hoe is de geluidskwaliteit van dit kastje?

Hangt natuurlijk ook af van de opname ..
Maar geen rare ruis of irritante vervorming?
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
In de IS200 zit de wisselaar in de unit zelf, deze blijft netjes werken. je krijgt dan idd de optie cd1 en cd2.
cd1 is bij mij de interne wisselaar. cd2 is de Grom module. Werkt perfect !
Kwaliteit van de Grom is prima gaat tot 320kbit.. Niets te klagen !
 

Noosting

Actief
29 nov 2015
110
4
0
In de IS200 zit de wisselaar in de unit zelf, deze blijft netjes werken. je krijgt dan idd de optie cd1 en cd2.
cd1 is bij mij de interne wisselaar. cd2 is de Grom module. Werkt perfect !
Kwaliteit van de Grom is prima gaat tot 320kbit.. Niets te klagen !


Dan zal dat met de yatour dus ook wel zo zijn. Bedankt voor de info👍👍