Ik wil mij even voorstellen.

Freedom

Nieuw hier
23 feb 2021
8
6
3
Beste leden,

Bij deze wil ik mij even voorstellen als nieuw lid.

Na bijna 2 jaar te hebben gestuurd in mijn CT200H Luxury-Line 2012, ben ik zo enthousiast geworden over de rijeigenschappen die Lexus bied dat ik over ben gestapt naar een GS450H President line 2008 facelift model.
De CT was al fantastisch maar de GS is echt wereld top! wat een super auto is dit👌

Heb in het verleden veel Toyota gereden zoals Supra 3.0i Targa,) Crown 2.8 super saloon en een aantal Celica's .
Ook dit waren super auto's, daarna veel volvo , bmw en mercedes gereden maar mijn ❤️ is nu toch echt veroverd door Lexus wat een bouw en rij kwaliteit.
Die japanners kunnen wel auto's bouwen hoor👍

Reden van het aanmelden op jullie forum is dat ik het leuk vind om nog meer te weten te komen over de Lexus!
 

Bijlagen

  • foto GS (4).jpg
    foto GS (4).jpg
    800,3 KB · Weergaven: 46

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Welkom op dit mooie forum. Wat grappig: we rijden in exact dezelfde wagen!

Nou ja, niet één en dezelfde wagen, maar wel zelfde uitvoering, bouwjaar en kleurstelling.
Superkar inderdaad!
 

Freedom

Nieuw hier
23 feb 2021
8
6
3
Welkom op dit mooie forum. Wat grappig: we rijden in exact dezelfde wagen!

Nou ja, niet één en dezelfde wagen, maar wel zelfde uitvoering, bouwjaar en kleurstelling.
Superkar inderdaad!
Hoi Frank,

Ik heb een vraag aan jou als GS rijder
Wat mij opvalt bij mijn GS is dat ik sinds kort een rammelend krakend geluid hoor uit het dashboard vooral als het kouder is.
Herken jij dit euvel?

Groet,
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Ja dat kan. Het dashboard van de GS is hier en daar vastgeklikt en daarbij met vilt rammelvrij gemaakt. Maar na verloop van tijd slijt het vilt en verliest het zijn dempende werking. Er kunnen dus rammeltjes ontstaan en rammels in het dash is op menig lexusforum een bekend topic.

In mijn GS resoneert iets links in het dashboard soms, een zorgvuldig geplaatste tik op de bovenzijde lost dat euvel weer op gedurende een maandje of zo. In de zomer speelt het nauwelijks.
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Ja dat kan. Het dashboard van de GS is hier en daar vastgeklikt en daarbij met vilt rammelvrij gemaakt. Maar na verloop van tijd slijt het vilt en verliest het zijn dempende werking. Er kunnen dus rammeltjes ontstaan en rammels in het dash is op menig lexusforum een bekend topic.

In mijn GS resoneert iets links in het dashboard soms, een zorgvuldig geplaatste tik op de bovenzijde lost dat euvel weer op gedurende een maandje of zo. In de zomer speelt het nauwelijks.
Ik kan dit bevestigen uit de tijd dat ik een 2006 GS450h had.
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.086
4
789
113
Mijn GS 450h (2007) had dit ook, het rammelde/kraakte tussen de voorruit en het dashboard. Ik had een héééél klein beetje kruipolie er tussen gedaan en het is voor altijd weggebleven.

Gewoon olie op een doekje doen, tussen raam en dashboard wrijven en schoonwrijven met een schone doek. Vijf minuten werk.
 

Freedom

Nieuw hier
23 feb 2021
8
6
3
Bedankt voor jullie reactie!

Ik zal jullie raad opvolgen,.
En dan hoop ik dat het of weg blijft of in iedergeval minder wordt.