Ik zal me even voorstellen

Paulus

Nieuw hier
11 apr 2013
5
0
0
Beste Forumleden,

Ik ben Paul, 32 jaar en kom uit Zwolle. Ik ben sinds begin dit jaar de trotse eigenaar geworden van een Lexus IS200 automaat.
Ik heb altijd al een Lexus willen hebben, ookal had ik er nog nooit in eentje gereden. Nadat ik deze auto had gevonden was ik na de proefrit meteen verliefd en wist dat dit 'm moest zijn.
Ik heb bewust voor een automaat gekozen, omdat ik nogal een luie autorijder ben :)

Verder heb ik altijd Japanse auto's gereden en ben daar zeer tevreden over, dus is Lexus een logisch vervolg, ook omdat je ze niet zo heel veel ziet rijden.

Ik hoop hier veel nuttige informatie en weetjes te vinden over het mooiste en beste automerk ter wereld; Lexus !

groeten,
Paul
 

Bijlagen

  • mijnlexus.jpg
    mijnlexus.jpg
    345,7 KB · Weergaven: 54
Welkom Paul hier op het forum, en heel veel plezier hier en met de IS200.
 
Ik heb trouwens meteen een vraag. Hoe kan ik erachter komen welke uitvoering mijn IS is? Op het kentekenrapport van autoweek en toen ik de auto verzekerde kon ik kiezen uit 3 opties, te weten IS200, IS200 Business en IS200 executive. De kentekencheck op de website van RDW geeft ook geen antwoord.
 
Bedankt voor de tip, maar VIN nummer levert niks op. Hij geeft gewoon IS200/300 aan. Maar goed, het maakt me ook niet uit, want mijn auto heeft alles was ik wilde, dus verdere type aanduiding is geen must.