Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is niet alleen met de Italiaanse markt. Mijn auto is afkomstig uit Duitsland en daar zie je ook verschil in de benamingen van de uitrustingsniveaus.
Informatie over de Lexus NX in cijfers en grafieken op basis van data van de RDW, de BOVAG en diverse andere dataleveranciers. Met verkoopcijfers en uitgebreide registratiegegevens.
De HUD is, zodra je m gewend bent, bijna onmisbaar. Als ik de standaard navigatie gebruik dan zet ik de stem uit, in de HUD verschijnen pal in mijn zichtsveld zeer behulpzame maar minder bemoeizuchtige aanwijzingen. Bevalt me prima.
Ik heb die luxe nu pas drie maanden maar kan nu al niet meer zonder ....
@Frank2b
mmm, zelf de afgelopen 33 maanden met een HUD voor m’n neus mogen rondrijden (Kona & UX) Inmiddels weer een twee weken zonder. Geen ontwenningsverschijnselen.
Onderweg gebruiken we ‘Waze’ of ‘HereWeGo’, zie je gelijk of je binnen de maximum snelheid blijft.