Ikigai - Life & Times without Lexus

Zo, vanochtend daadwerkelijk afscheid genomen van onze NX. En vervolgens de auto welke verantwoordelijk is voor onze terugkeer naar 100% EV welkom geheten.
Daardoor is de titel van dit draadje aangepast door drie letters toe te voegen.
Meer verhalende toevoeging zal er dit jaar niet meer volgen. Geduld tot volgend jaar betrachten is dus noodzakelijk….

Gefeliciteerd met de nieuwe voiture, je zult er ongetwijfeld mooie kilometers mee gaan maken. Zo'n KIA is natuurlijk een mooi stuk techniek en voldoet prima.

Begrijp wel dat er toch weer een moment gaat komen dat je je hier weer meldt met de aankoop van een Lexus :eek:.
Het kan kort of lang duren, maar die dag komt gewoon. :ROFLMAO:

Wellicht een buitenkans voor eenieder die een NX begeert:
Onze ex NX staat gelijk bij de Weerter KIA dealer in de showroom.

Zo, vanochtend daadwerkelijk afscheid genomen van onze NX. En vervolgens de auto welke verantwoordelijk is voor onze terugkeer naar 100% EV welkom geheten.
Daardoor is de titel van dit draadje aangepast door drie letters toe te voegen.
Meer verhalende toevoeging zal er dit jaar niet meer volgen. Geduld tot volgend jaar betrachten is dus noodzakelijk….
Alleen je foto nog ff aanpassen, dan ben je weer helemaal bij

• Leuk
Waarderingen: levensnevel
Tsja, het is een feit dat Toyota en Lexus vér achterlopen op het gebied van elektrisch rijden. De actieradius begint nu eindelijk marktconform te worden (maar nog steeds niet vooruitstrevend) terwijl de laadsnelheid nog altijd onder gemiddeld is, en qua functionaliteit zitten ze ook in de achterhoede. Bij een recent Toyota event alle EV's kunnen bekijken en het viel me op dat je voor de buitenafmetingen maar weinig interieur ruimte hebt. De ontwerpers weten duidelijk nog niet hoe je het maximale uit de mogelijkheden van elektrische aandrijving kunt halen. Verder hadden ze allemaal dat typische EV euvel dat je op de achterbank teveel met je knieën omhoog zit. Ik ben voorlopig nog niet van plan om over te stappen want ik wil eerst weten wat onze roverheid gaat doen m.b.t elektrisch rijden en wanneer natrium- en/of solid state accu's op de marktkomen. Ik heb echter al wel een afspraak gemaakt voor een proefrit met een XPeng G9 performance, eens kijken hoe dat bevalt.

Jarno

Net, tussen het boodschappen doen door, snel wat kiekjes geschoten.
Dit is 'm dus

260102CCa-1443.JPG

rest vind je hier