Importeren

Advanced Everlast

Nieuw hier
9 mei 2011
3
0
0
Geachte leden,

Mijn naam is Lex en ik rijd in een is250. Helaas vindt ik de motor erg tegen vallen en ben dus van plan om een 350 aan te schaffen. Deze moet echter worden geimporteerd.

Weet iemand alle kosten wat je moet betalen voor zo'n wagen, dus bpm etc ? En wat moet er met de auto zelf gebeuren aangezien hij uit het buitenland komt, lampen stelling etc ?

Groetjes
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hi Lex! welkom op dit stukje internet! Er is hier op het forum iemand die het wel zelf heeft gedaan... voor zover ik weet zijn er allen 2 IS350 op dit forum.. een witte (is hier in NL gekocht) en een zwarte (import) heb je de zoekfunctie ook al gebruikt?

EDIT:
Gevonden: viewtopic.php?f=32&t=282&hilit=IS350

Peterhalling heeft een IS350 geimporteerd.. misschien kun je hem een PM sturen en kan hij je verder helpen!

Succes en hou ons op de hoogte! :rulez:
 

Advanced Everlast

Nieuw hier
9 mei 2011
3
0
0
Hey,

Ja ik heb hem een pm gestuurd maar ik zie dat zijn laatste login om 1 januari was. Een langer tijd geleden. Dus qua informatie schiet ik hier niet mee op.

Ik hoop alsnog als mensen dit lezen misschien informatie hebben. En ik hou jullie zeker op de hoogte :rulez:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hij is niet zo actief hier inderdaad... er is nog iemand die je kan helpen.. forumnaam is Ren? .

Hij doet ook wat met import en heeft ook wat connections hier en daar... dus die zal je ook kunnen helpen denk ik.. Stuur hem een PM maar... succes!
 

Ren?

Hoort erbij
7 aug 2010
64
0
0
Hallo Lex,

Ik kan je inderdaad zoals MLCoolj aangeeft verder helpen mocht je dat willen. Stuur een pm en we kijken verder.
:rulez: