- 18 dec 2011
- 26
- 0
- 0
Beste mensen :hi:
ik wat zoeken op het internet naar een nieuwe auto( natuurlijk een lexus).
Ben ik bij deze site terecht gekomen.
Ik moet zeggen dat het fijn is om te zien dat er lexus rijders of geinteresseerden allemaal verzameld zijn op deze site, om mening en ervaring met elkaar te delen..
Na wat tijd door te hebben genomen op deze site heb ik besloten om mij ook aan te melden.
Het lijkt mij dan ook dat dit de juiste plaats is als je vragen hebt of je meer wil weten over he tmerk Lexus.
vandaar ook de volgende vraag:
Omdat ik van plan ben om een lexus te kopen, wil ik ook wel meer weten over de auto die ik wil kopen. namelijk
(is 200 1999-2005/6)..
ik wil graag weten waar ik moet opletten bij aankoop van een (is 200)
-wat de verschillende uitvoeringen zijn( wat zijn de verschillen)
-is het handig om het uit belgie of duitsland te halen( voordelen/nadelen)
-hoe zit het met mankementen waar je mee te maken kan krijgen motorisch/Extrieur/interieur/elektrisch(bijv:radio/cdspeler)
- en graag ook andere punten die jullie willen delen..
ik wil graag jullie mening,adviezen,ervaringen weten. zodat ik weet waar ik aan begin en natuurlijk een goed rijdende auto kan kopen.. :baseball:
Alvast bedankt......
P.S.
Als iemand een leuk autotje weet,, mag je het wel melden
ik wat zoeken op het internet naar een nieuwe auto( natuurlijk een lexus).
Ben ik bij deze site terecht gekomen.
Ik moet zeggen dat het fijn is om te zien dat er lexus rijders of geinteresseerden allemaal verzameld zijn op deze site, om mening en ervaring met elkaar te delen..
Na wat tijd door te hebben genomen op deze site heb ik besloten om mij ook aan te melden.
Het lijkt mij dan ook dat dit de juiste plaats is als je vragen hebt of je meer wil weten over he tmerk Lexus.
vandaar ook de volgende vraag:
Omdat ik van plan ben om een lexus te kopen, wil ik ook wel meer weten over de auto die ik wil kopen. namelijk
(is 200 1999-2005/6)..
ik wil graag weten waar ik moet opletten bij aankoop van een (is 200)
-wat de verschillende uitvoeringen zijn( wat zijn de verschillen)
-is het handig om het uit belgie of duitsland te halen( voordelen/nadelen)
-hoe zit het met mankementen waar je mee te maken kan krijgen motorisch/Extrieur/interieur/elektrisch(bijv:radio/cdspeler)
- en graag ook andere punten die jullie willen delen..
ik wil graag jullie mening,adviezen,ervaringen weten. zodat ik weet waar ik aan begin en natuurlijk een goed rijdende auto kan kopen.. :baseball:
Alvast bedankt......
P.S.
Als iemand een leuk autotje weet,, mag je het wel melden