Introductie

CoolCar

Nieuw hier
13 jan 2012
11
0
0
Goedemorgen,

Bij deze wil ik mij voorstellen. Mijn naam is Peter van der Linde. Binnenkort zal ik een nieuwe keuze moeten maken voor een leaseauto. Mijn voorkeur gaat uit naar de CT200h omdat deze veel auto biedt voor weinig bijtelling. Mijn andere opties zijn nog BMW 1 serie, Alfa Guilletta en VW Jetta.
Wellicht dat jullie mijn keuze iets makkelijker kunnen maken door de positieve maar ook de negatieve punten van de CT200h. Heb al mogen proefrijden in een BL Pro versie en dit is mij zeer goed bevallen.

Groetjes,

Peter
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Peter,

Welkom, ik denk dat je genoeg informatie in het CT forum zal vinden.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom op het forum!

Je weergeeft het al enigszins; laat je met name overtuigen door de auto zelf! ;)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Welkom op het forum, hopelijk vergemakkelijkt het forum je keuze!
 

CoolCar

Nieuw hier
13 jan 2012
11
0
0
De keuze is gemaakt, het wordt een CT200h F-Sport in White Pearl!
In de shortlist stonden o.a. nog een BMW 1 serie (116i, vond deze erg tegenvallen qua prestaties en na de offerte te hebben gekregen zag ik hiervan af. Prijs was tegen de 40.000 en dan had ik nog niet eens Xenon e.d.)
Een VW Jetta (160 pk DSG, erg chique wagen minder sportief, rijgedrag was goed maar leaseprijs erg hoog (slechte restwaarde))
Een Alfa Giuilietta (170 pk, erg sportieve wagen, afwerking was wat minder, leaseprijs ook niet super en vond het uiteindelijk toch een beetje een Johnny wagen)

Ben erg blij met mn keuze en kan niet wachten om te gaan rijden. Levering zal begin juni zijn.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
gefeliciteerd! Heel veel sterkte, met vooral.....het wachten... ;)