IS 200 van Minus weer te koop...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Minus
  • Startdatum Startdatum

Minus

Nieuw hier
4 jan 2014
5
0
0
Hallo allen!
Ik ben sinds een paar weken eigenaar van een 8 jaar oude IS200, gekocht met 19000 km op de teller!
gecheckt bij Louwman, alles ok. Bevalt prima, rijdt als een kart, met voldoende vermogen voor mij.
We hebben een paar jaar geleden een RX 300 gehad, die zo comfortabel was, dat ik vanaf dat moment Lexus fan ben geworden. Nu dus de IS, waarbij ik twijfel over een gasinstallatie, gezien de uitgebreide discussies op dit forum. Ik ga in 2014 toch zo'n 40 a 50 000km rijden.

Minus..

Inmiddels, medio januari is mijn werk zo toegenomen, dat ik de beslissing moet nemen de auto weer te verkopen, omdat het niet interessant is om met benzine te blijven rijden, en een gasinstallatie me wordt afgeraden. Het wordt een Duitse Diesel. het is kiezen tussen 1 op 10 op benzine, of 1 op 18 op diesel, dus : Edit GPS-10: zie voor verkoop auto de Marketplace regels en voldoen aan postcount.
 
Re: IS 200 van Minus

Hoi en Welkom. Gefeliciteerd met de IS. Mooie auto, die erg fijn rijdt :) De IS diesel (IS220d) daar zijn minder goede ervaringen mee op het forum en ik denk dat er weinigen zijn die je deze aan zullen raden.

De discussie om de auto op gas te zetten is inderdaad uitgebreid. Sommige hebben een goede ervaring, andere minder. Persoonlijk zou ik een auto niet zo snel op gas zetten, maar dat doe ik grotendeels vanuit garantie overwegingen.

Hoe dan ook, veel succes!
 
Re: IS 200 van Minus

Welkom hier op het forum, succes met de beslissing, veel plezier hier op het forum.
 
Re: IS 200 van Minus

Welkom, hoewel ik zelf ook nog nieuw ben ;)

Een IS200 met maar 19 .dkm op dr teller. Woow.

Hoe ben je die tegengekomen?
 
Re: IS 200 van Minus

Herman,
Via mijn kennissenkring hoorde ik dat deze eigenaar vanwege zijn gezondheid niet meer mocht rijden..
Ik heb de IS toen gelijk gekocht via een wederzijdse vriend, hij had de laatste 1,5 jaar 800 km gereden...

Allen, bedankt voor de tip om niet voor een diesel te gaan. Ik kijk nog wel wat ik doe, desnoots de meerkosten maar accepteren en lekker genieten....

Groet, Minus
 
Re: IS 200 van Minus

Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je IS200, geniet van de vele kilometers die gaan komen. :D
 
zou je een verkooptopic aan willen maken met foto's? zo kunnen geinteresseerden sneller zien om welke auto het gaat...

EDIT: Je mag nog niet adverteren, je postcount is me ontgaan... my bad...
 
Ik wil graag naar de markt site maar heb geen flauw idee wat 50 postcounts zijn.

help!!! :(
 
Dit betekend dat je 50 keer iets (zinnigs) gepost/geplaatst moet hebben op het forum.
 
Het betreft dit:
1. Wanneer mag ik een advertentie plaatsen in rubriek 'Auto te koop'?
Als voorwaarde geldt (en ter bijdrage aan het forum) dat u minimaal 50 berichten op het forum heeft geplaatst voordat u een advertentie kunt plaatsen. Een advertentie zal geweigerd worden als blijkt dat er in korte tijd 50 irrelevante berichten zijn geplaatst of met het doel zo snel mogelijk te kunnen adverteren.
;)
 
Ik zou niet weten hoe ik nog 50 zinnige berichten moet sturen.

ok, ik zet m dan wel op een andere site.