IS 250 Sport

IS250 SPORT

Nieuw hier
4 jan 2012
11
0
0
Hoi Lexus rijders,

Ben al een jaartje aan het rondneuzen op dit forum, maar nu eindelijk de tijd genomen om wat foto's te plaatsen.

De IS heb ik een jaar geleden gekocht bij Lexus amsterdam, erg fijne auto, rijd er nog steeds met erg veel plezier in. Het is een IS 250 Sport, handgeschakeld (toch even naar moeten zoeken) met het Mark Levinson audio systeem.

Eerste twee foto's zijn gemaakt na het poetsen. (Licht gepolijst met de hand en daarna met Swiss wax samoerai)

lexus_zpsecc44b24.jpg



lexus3_zps0cb31dec.jpg



lexus2_zpscf6e8867.jpg



Lexus1_zpsae0aba4c.jpg


En de vreemde eend, nieuw gekocht in 2000 en kan er geen afstand van doen. :mrgreen:

Subaru1_zps14c3dcf2.jpg


gr.
 
Prachtig :) Beide hele mooie auto's! Welkom op het forum :hi:
 
Bedankt voor het welkom heren, de kleur vind ik ook erg mooi, zeker als je het parelmoer effect ziet in direct zonlicht.
 
Goeie wax, glimt als een snottebel in de maneschijn. Van dat andere scheurijzer zou ik ook geen afstand doen.
 
Bedankt allemaal, Ik was eigenlijk op zoek naar een zilveren Sport, handschakeling en Mark Levinson audio systeem.
Deze kwam ik toevallig tegen bij Lexus Amsterdam. Hij had maar 50.000km gereden en toen hij tijdens de proefrit buiten stond te glanzen ben ik mijn Zilveren kleur wens snel vergeten :mrgreen:

De Saab 9-3 Aero die ik erop heb ingeruild, was veel sneller (met Maptun 250Pk en 380Nm), maar toch zou ik voor geen goud meer terug willen.
 
Mooi, mooi !
Man, die IS blinkt !!!! :D :rulez:

De Scooby is natuurlijk ook top :worship:
 
Bling bling.

Is die verlaagd? Of ligt de 250 sport zo aanzienlijk lager dan de 220d sport?
 
zeeeeeeeeeeeeeeer mooie kleur op deze auto :rulez:
en welkom hier
en heb je ook nog een normale menselijke naam?
greetz tonnetje
 
Hoi Dave,

Nee de IS is niet verlaagd, de SPORT schijnt iets lager te zijn dan standaard, maar ik geloof maar 1cm.
 
heb ook sinds een week dezelfde mooie rode kleur lexus, handgeschakeld ( erg "korte" eerste versnelling) maar niet de sport versie. prachtig staaltje poetswerk!
 
Hoi Anna,

Blijft een mooie kleur in het rood, zeker de parelmoer glans als de auto in de zon staat.
(heeft me wel twee dagen werk gekost dat poetsen, gelukkig blijft de Swiss wax vrij lang zitten)

Een korte eerste versnelling is me niet echt opgevallen tot nu toe, maar ik ben wel een stuk rustiger gaan rijden dan met mijn vorige auto (Saab 9-3 Aero).

gr.