- 21 sep 2010
- 662
- 80
- 28
Vanaf a.s. zaterdag ben ik trotse eigenaar van een handgeschakelde IS200. Na een lange tijd zoeken dan eindelijk een IS gevonden die binnen het plaatje paste. Het enige wat ik op de koop toe moest nemen waren beschadigde IS 5 spaaks-velgen door ingebrand remstof. Bijna elke IS met die velgen die ik heb bekeken leed hier aan en ik had niet het gevoel dat ik een IS binnen mijn bestedingsruimte tegen zou komen die er geen last van heeft.
Mijn vraag is aan jullie of de velgen goed te restaureren/ te behandelen zijn zo dat ze er weer knap uit zien. Zijn het specifiek de IS velgen die gevoelig voor remstof zijn of heeft de IS op een of andere manier 'agressief/ heethoofdig' remstof?
Zijn er middeltjes met een langdurige preventieve werking om dit tegen te gaan of is het verstandig eens te kijken naar velgen die hier evt minder of geen last van hebben?
Mijn vraag is aan jullie of de velgen goed te restaureren/ te behandelen zijn zo dat ze er weer knap uit zien. Zijn het specifiek de IS velgen die gevoelig voor remstof zijn of heeft de IS op een of andere manier 'agressief/ heethoofdig' remstof?
Zijn er middeltjes met een langdurige preventieve werking om dit tegen te gaan of is het verstandig eens te kijken naar velgen die hier evt minder of geen last van hebben?