IS200 omg Zuid-Holland

RobinL

Nieuw hier
22 aug 2009
15
0
0
Goedemiddag heren,

2 jaar geleden heb ik mezelf aangemeld omdat ik de marketplace wilde bekijken voor 5x114,3 velgen. Ik heb altijd een warm hart gehad voor Lexus, maar nooit het budget om er een aan te kunnen schaffen. Nu is het dan eindelijk zo ver, ik was op zoek naar een Ford Fiesta ST totdat ik een IS200 voorbij zag komen op Marktplaats.

Om het maar even samen te vatten met een foto:
10f3yq9.jpg


Een IS200 Business uit 2005, vol leer, handgeschakeld en maar 120k km op de teller. Wat een geweldige auto!

Ik ben zelf 24 jaar en heb hiervoor gereden in een (op volgorde):

- Opel Corsa B GSI '98
- Toyota Starlet EP82 '92
- Volvo 360 2.0i '87
- Seat Ibiza 1.4s '94

Zoals je aan het lijstje kunt zien, is de Lexus voor mij een hele nieuwe wereld. Geen herrie meer op de snelweg, niet meer terugschakelen om vooruit te komen, enzovoorts.

Een nieuwe, maar vooral trotse Lexus-eigenaar erbij :rulez:
 
Welkom Robinl! :hi:

Goede keuze de IS200 :) Prachtige auto om te rijden, ik wens je er veel succes mee! De IS200 is met zijn 6 in lijn ook echt een auto die bijna niet kapot kan!
 
Welkom maar omgeving zuid holland is wel er groot. Waar in zuid holland?
 
Hey hey.. Welkom hier.

Zuidholland.....das vast nie zo ver voor je dan naar Meern, voor onze kleine LEXUS meeting;)
Dan kunnen we de bolide gelijk aanschouwen
 
welkom hier! zoals al gezegd op dat andere forum... Nice ride!! Veel plezier ermee en veel plezier hier op het forum!
 
Bedankt voor alle reacties.

Ik kom zelf uit Spijkenisse, vandaar dus de omgeving Zuid-Holland.

Nu alweer bijna 1000km verder met de IS en wat een geweldige auto :).
Het verbaast me nog steeds hoe stil en relaxt de auto rijdt. Tot nu toe nog steeds geen gekke dingen tegen gekomen.

Zondag moet ik wel werken tot 3 uur, dus dan heeft het denk ik geen zin meer om naar De Meern te komen (ik zie dat het 4 uur is afgelopen). Misschien dat ik nog wel even langskom, mochten er nog mensen zijn.
 
Haha absoluut!

Wat een heerlijkheid die 6 cilinder. Alweer 1500km verder en ik ben nog steeds heel blij met de gemaakte keuze :D .

Vrijdag was ik naar Nederland-Andorra gegaan in de Kuip, maar dat was wel even peentjes zweten in de parkeergarage. Twee maal de uitlaat over de grond door die fijne opritjes, verlagen is dus geen optie meer voor mij.

Misschien dat ik na de winter voor Volk velgen ga kijken, maar voor nu is de auto perfekt!
 
hey collega,
leuk je hier op het forum tegen te komen!!!
enjoy je lexus, zie je zondag weer!
 
Whahaha het lijkt wel een echte familie te worden hier, Lexus buren, Lexus collega's, Lexus vrienden.
 
Haha, ik wilde het niet verklappen tot ik goede foto's had gemaakt :D

PS. Ik weet nog iemand te vinden met een TTE kit in de UK. Mocht iemand anders nog intresse hebben...
(2000,- pond excl.)
 
Na een halve week keelontsteking ben ik ook nog even langs de velgenboer gereden. Een van m'n achterbanden is een beetje lek, dus dit had even prio boven de Supercharger.

Eind van de week dus ophalen:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


18x8 ET40 rondom, ik ben benieuwd hoe dit straks op de auto staat.