IS250C

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Lexus heeft vandaag de cabriolet versie van de IS250 gepresenteerd op de autobeurs in Parijs. Deze onthulling komt weliswaar niet als een verrassing, zeker omdat er de afgelopen maanden grote speculatie is geweest over dit model. De SC moest opgevolgd worden. De Lexus krijgt een zgn. hardtop welke in drie delen neerklapbaar is. De tijd welke de auto nodig heeft om het dak te sluiten en te openen is 20 seconden. De cabriolet moet in de zomer van 2009 bij de dealer staan.

Bron: www.autowereld.com

Hieronder de foto's;

1c.jpg

2c.jpg

3c.jpg

4c.jpg

5c.jpg

6c.jpg

7c.jpg

8c.jpg


Foto's van de IS250C op de van Parijs vind je bij autoblog via deze link
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Hij is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffffffffff, heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit weleens een hele grote hit kan worden :lol:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Inderdaad 8) Ik moet nog wel een beetje wennen aan de daklijn en de ogenschijnlijk lange achterkant. :)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Leuke auto, ik zou zelf alleen een BMW cabriolet nemen om eerlijk te zijn. Vind de hoge 'heuplijn' van de IS een beetje raar staan zonder dak. zo pompeus ineens. Een paar grote velgen en de auto wat verlagen zouden dit wellicht wel oplossen
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Jelmer......ga je mond spoelen en uitwassen met chloor en dan nooit meer dat BlikMetWielen merk in je mond nemen :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Nee, het is een mooie auto. Dat instrumentarium, hoge middentunnel, en het elektrische stuurwiel zijn echt typerend voor Lexus.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Er zit wel een hoog "wen" gehalte aan. Maar hoe vaker ik kijk, hoe mooier hij wordt. Misschien de volgende ;)
 

twoglory

Nieuw hier
26 aug 2008
24
0
0
Voor mij is het een neej.

Hij heeft niet de aparte Lexus uitstraling..

Het is net zo'n volvo cabrio..

Gewoon niet netjes, niet af.

Ieder zn smaak 8)