IS300 Sportcross gezocht

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
615
57
28
Ik ben op zoek naar een IS300 Sportcross. Door het beperkte aanbod op de reguliere autoverkoop sites, zet ik bij deze een nieuwe thread op. Mocht iemand iets tegenkomen, schroom je niet het te melden.

Als het ff kan, wil ik de aankoop graag meefinancieren met de inruil van mijn huidige Lexus IS200. Mijn budget is niet heel ruim en afhankelijk van de inruil waardoor een import uit Belgie of Duitsland vaak al geen optie is. Voorkeur voor uitvoering heb ik niet echt, op een punt na; de kleur antraciet grijs, dat is wel een streven.

Er staat er 1 in Gorinchem, echter toen ik een ritje ging maken brandde het motorstoring lampje. met een mooi verhaal erbij natuurlijk.
garage heet A27 auto's

groet,

Raymond

Ja deze had ik gezien. Op m'n mail naar a27 autos met wat vragen werd niet ingegaan alsmede 11 eerdere eigenaren en een impulsieve pricedrop van 1200 euro in 3 weken, maakte mij wat sceptisch over de staat van de auto.

Ja, incl importkosten (zo rond de 1500 euro, incl bpm), zit ik aan het randje van m'n budget. Maar Redbaron is sinds eind juli niet meer op dit forum geweest...

Die uit Gorinchem moet je laten staan, heb ik uit betrouwbare bron.

bel Van Kakerken Auto's eens
Adres: Vierbundersweg 125, 5104 PK Dongen
Telefoon:0416 311 053
Een aardige handelaar met liefde voor zijn "vak"

Ik zal hem eens gaan benaderen. Keuze in Nederland beperkt zich tot 4 modellen. Anders toch maar eens over de grens kijken bij onze oosterburen.