- 14 okt 2012
- 41
- 0
- 0
Ik zat te kijken naar een is300h h? en als je een beetje wat opties neemt zit je al tegen de 45k aan.
Nu las ik dus laatste dat de gs300h kaal 46k gaat kosten. Maar kaal betekent o.a. Bi-xenon koplampen, elektrisch verstelbare stoelen met geheugenfunctie aan bestuurderszijde, lichtmetalen 17-inchwielen, een audiosysteem met twaalf speakers, een parkeerhulpcamera en Bluetooth-connectiviteit voor telefoon en audio. 4k erbij en dan heb je leer, parkeersensoren, verwarmde/geventileerde stoelen.
Dan zit je bijna op hetzelfde uitrustingsniveau als de is300h en ben je 5k meer kwijt. De aandrijving is verder hetzelfde maar de GS natuurlijk iets zwaarder. Daar tegenover meer beenruimte. Is het het dan nog wel waard om een is300h te kopen?
Nu las ik dus laatste dat de gs300h kaal 46k gaat kosten. Maar kaal betekent o.a. Bi-xenon koplampen, elektrisch verstelbare stoelen met geheugenfunctie aan bestuurderszijde, lichtmetalen 17-inchwielen, een audiosysteem met twaalf speakers, een parkeerhulpcamera en Bluetooth-connectiviteit voor telefoon en audio. 4k erbij en dan heb je leer, parkeersensoren, verwarmde/geventileerde stoelen.
Dan zit je bijna op hetzelfde uitrustingsniveau als de is300h en ben je 5k meer kwijt. De aandrijving is verder hetzelfde maar de GS natuurlijk iets zwaarder. Daar tegenover meer beenruimte. Is het het dan nog wel waard om een is300h te kopen?