Izwids vriendinnetje gaat Sport Cross rijden

Izwid

Nieuw hier
10 aug 2014
3
0
0
Hallo Lexus liefhebbers! Ik heb net een knoop doorgehakt. Deze:

http://www.marcokolt.nl/?menu_id=1448

Nog geen enkele historie op Lexus gebied. Behalve dan dat ik als autoliefhebber Lexus al jaren een mooi merk vind. Bijna alle modellen hebben wel wat, je ziet ze weinig, het zijn echte rijders-auto's. Zomaar wat argumenten natuurlijk. De Sport Cross heb ik altijd een beauty gevonden, en nu gaan we er dus een rijden. Dat wil zeggen, zelf rijd ik Volvo (nu een V40 D2 R Design) en deze is 'voor mijn vriendin'. Maar omdat zij net zo goed in een Citro?n C1 zou rijden, heb ?k natuurlijk een doorslaggevende stem.. ; ) Maar ze vond hem mooi, lekker rijden en praktisch (rijdt nu een MINI Cooper).

Heb van alles gereden, van Cadillac Coupe de Ville Convertible tot Suzuki Alto en van Kever Cabrio tot Mitsubishi Outlander, maar toch vooral Volvo's: P1800S, 850 T5, V70 R, C70 T5, V70 R AWD. Ik rijd nu zo'n 7 jaar ook priv? met leaseauto's, dus dan wordt de 2e auto de liefhebbersauto. En dat wordt dus nu de IS 200 Sport Cross. We rijden rond in de regio Alkmaar.

Via de link zijn hopelijk wat foto's te zien, en anders zal ik ze uploaden zodra we de auto hebben (over anderhalve week schat ik).

Groeten Rudy