JAF bezoeken als lexusforum 20-05-13

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
het autoseizoen zit er weer aan te komen! :rulez:
Met natuurlijk als knaller voor japanse auto's het JAPANSE AUTOSPORT FESTIVAL!

datum: pinkstermaandag 20 mei 2013
plaats: TT Assen

natuurlijk zijn er weer genoeg activiteiten deze dag zoals dragrace's en de time attack.
hier meer info: http://www.japanseautosportfestival.nl/site/home.html

nu willen we graag als lexusforum bij de showpaddock gaan staan.
natuurlijk zitten er wel voordelen aan vast om als LF te staan zoals:

VOORDELEN VOOR LEDEN
Jullie clubleden hebben speciale voordelen. Zo is altijd het autoticket (voor een showplaats op de paddock, de clubautoticket) gratis en zijn er speciale kortingen voor bestuurders en/of bijrijders (Clublid-ticket). Deze tarieven gelden alleen als jullie clubleden met de auto bij de clubstand parkeren en men een Clubautoticket achter de voorruit heeft. Parkeert men de auto op de bezoekersparking (dus niet bij de clubstand op de paddock), dan geldt deze korting niet.

KORTINGEN
Autoticket, gratis in plaats van ?6,- Clubleden krijgen ?5,- korting op de entreeprijs, mits gekocht in de voorverkoop: ?12,- voor de bestuurder en ?12,- voor 1 passagier in plaats van ?17,-. Aan de kassa kost een entreeticket ?14,-, alleen op vertoon van een Clubautoticket

dit zal de eerste keer voor het lexusforum worden dus meld je aan in dit topic als je het leuk lijkt om met een groep lexussen te staan bij JAF.
:rulez:

aanmelden kan tot 18 april daarna gaan we de plekken reserveren

AANMELDINGEN:

- Mlcoolj
- Jeroen
- Rowi
- Burial
- lexus-dzjino
- remcois200
- Phaebo
- j2jedi
- bakker
- Henny
- nnjong
- coolbergen13
- Higgie
- Jeff_OPP
-Mr.Ruben

afmeldingen of wil je toch onwijs graag mee en ben je te laat met aanmeldingen stuur Jeroen een pm en dan kunnen we kijken of er iets te regelen valt!

pm link: ucp.php?i=pm&mode=compose&u=608

verder discussie over JAF en het rijden ernaar toe kan via de volgende topic (zie link hieronder):

viewtopic.php?f=82&p=68429#p68429

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

ja ik moet heel even kijken! ik heb nog niks geboekt alleen mondeling afgesproken voor een weekend weg maar misschien kan ik het een beetje verschuiven :)

Ikke Ikke Ikke,

Lijkt me zeker leuk om dat is mee te maken heb je alleen nog meer info hierover?? mag ook in PM :D

Moet het wel ff overleggen thuis;) ben nou eenmaal nie de baas in me eigen huis :P

Staat een link bij Ronald, daar kun je de info vinden.
Dus bij deze:
AANMELDINGEN:

- Mlcoolj
- Jeroen (onder voorbehoud)
- Rowi (ovb)

Hey Cool ;) Ja maar ik bedoel meer over dat staan bij de tent. Sta je dan de hele dag vast als show auto of hoe moet ik me dat voorstellen? Ene hoe ga je selecteren welke auto er mag staan en welke nie bij veel aanmeldingen? neem aan dat er ook het een en ander aan moet veranderd zijn?

Gr

Nee hoor je hoeft niet bij je auto te blijven staan hoor.. Ik zou wel wat stoeltjes en drinken eten etc meenemen... Kun je dan bij je auto wel zitten als je dat wil... Welke auto's mee mogen? Tsja.. Ik denk dat iedereen mee mag? Mijn auto is ook stock.. :-/

Hey hey, zag op de site dat er ook een 100mijls rit is;) leuk voorproefje voor wat we met de club willen doen maybe???? heren admins denk hier is over na :D

Ik ga wellicht al met mijn Mitsubishi Evo. Maar als de LS400 tegen die tijd klaar is kan het maar zo zijn dat ik die pak om daar naar toe te gaan. Als dat het geval is zou ik er graag bij willen staan.

Weet je, zet deze ouwe vent er ook maar even op (onder voorbehoud) met zijn stock IS250 :)

Yeah! Maaaarr tis niet elke dag dat je een witte is250 fsport tegenkomt! :rulez:

- Mlcoolj
- Rowi (ovb)
- Burial
- Kevin Carbage (ovb)
- Hube (ovb)

het maakt niet uit of je stock of niet bent. we maken er gewoon een gezellig dagje van :)

Rowi zei:
Hey Cool ;) Ja maar ik bedoel meer over dat staan bij de tent. Sta je dan de hele dag vast als show auto of hoe moet ik me dat voorstellen? Ene hoe ga je selecteren welke auto er mag staan en welke nie bij veel aanmeldingen? neem aan dat er ook het een en ander aan moet veranderd zijn?

Gr

in plaats van dat je op de parkeerplaats staat, heb je nu een gereserveerde parkeerplaats afgezet met lint waar je met een hoop lexussen bij elkaar kan gaan staan, waar ook bezoekers langs lopen en foto's kunnen maken. je kan er net als mlcoolj zegt wat stoelen meenemen en wat te drinken en te eten.

Is het de bedoeling om van te voren ergens af te spreken en gezamelijk daar aan te komen? of wat is hier de bedoeling van? lijkt me leuk om erbij te staan :)

uit eindelijk is het de bedoeling dat we allemaal op JAF bij elkaar komen maar als er meerdere vanuit het zuiden komen kunnen we misschien wel met een groepje rijden natuurlijk :)

- Mlcoolj
- Rowi (ovb)
- Burial
- Kevin Carbage (ovb)
- Hube (ovb)
- remcois200

Status
Niet open voor verdere reacties.