Japfest Zandvoort 26 JULI 2020 !!

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Beste leden,

Zoals de meeste wel wisten was japfest Zandvoort 2020 afgelast door richtlijnen van het RIVM i.v.m het corona virus. Op dit moment hebben wij van de organisatie te horen gekregen dat japfest alsnog dit jaar 2 keer gaat plaatsvinden. De eerste editie is op 26 juli op Zandvoort. Gezien de datum al erg kort dag is willen wij als club zijnde ( Lexurious ) leden van het lexus forum de kans bieden om met je auto op de show paddock te staan. Aanmelden kan tot 17 juli. Wil je graag mee stuur mij dan een prive berichtje met je naam, type auto, kenteken en telefoonnummer zodat ik je kan toevoegen aan de speciale japfest appgroep. Hierin bespreken we alles m.b.t verzamelplek etc.

Wel vragen wij aan iedereen die mee gaat 10 euro over te maken zodat je op onze club paddock onbeperkt kan eten en drinken. Dit in de vorm van patat, broodjes, frisdrank, koffie en thee.

Laat deze kans niet liggen en vergezel ons op deze leuke dag !!:rulez:
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Morgen is de laatste dag om aan te melden.

Gezien de vele aanmeldingen is mij gevraagd onze leden uiterlijk morgen avond door te geven aan 402 automotive.

Mocht je nog mee willen laat het me dan Z.S.M weten !!
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Lexus Mania

Hoort erbij
3 mei 2017
39
13
8
Super gaaf weer! Is helaas net in mijn vakantie (ga 24ste weg).

Weet je toevallig al wanneer het 2de JapFest is?
Deze zal zeker in Assen zijn? Ga je daar dan toevallig ook naar toe?

Wil graag een keer mee en op de paddock staan met wat hapjes en drankjes.

Gr
David
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
961
499
63
Super gaaf weer! Is helaas net in mijn vakantie (ga 24ste weg).

Weet je toevallig al wanneer het 2de JapFest is?
Deze zal zeker in Assen zijn? Ga je daar dan toevallig ook naar toe?

Wil graag een keer mee en op de paddock staan met wat hapjes en drankjes.

Gr
David

Volgens mij 11 oktober, het is nog een beetje vaag, want deze datum staat alleen vermeld op de 'bestel tickets voor Assen' pagina
Zie https://www.japfest.nl/tickets
 

MarcelB

Nieuw hier
17 jul 2020
1
0
0
Jammer, kom er zojuist achter dat dit forum bestaat.. net een nieuwe Lexus en een dag te laat om aan te melden voor Zandvoort.