JDM achterlichten voor Europese modellen

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Omdat we natuurlijk allemaal keihard JDM willen zijn en ik ook ( :D :D ) ben ik benieuwd of iemand weet of de JDM style achterlichten voor de LS400 ook ergens te koop is voor de Europese modellen.

Dit lijkt sowieso niet te passen met onze kentekenplaat (dit is een 1e gen, UCF10):

94rcrtailbig.jpg


Maar dit eventueel wel (dit is een 2e gen, UCF20):

93539d1162339255-ls-400-rcr-lights-jdm-rear-tailightsbig_1121121223.jpg


Wat ik zo heb kunnen vinden op verschillende websites is dat het niet specifiek geproduceerd wordt voor Europese modellen, maar misschien heeft iemand hier iets anders ontdekt?
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
De enig 'oplossing' die je hierin tegenkomt is het inkorten van de middenstukken... Dat klinkt als een leuke uitdaging, not!

Ik ben het nog niet tegengekomen op de 'belangrijke' styling en lexusparts sites. Markt zal denkelijk miniem zijn voor europese markt, maar ik hoop dat ik ongelijk heb.
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Inkorten van dit soort kunststoffen kan je vergeten, dat wordt een knoeiboel...

Het enige alternatief is dan denk ik op maat laten maken (namaak van de originele).
Bij de Hogeschool Utrecht hadden ze daar ooit de spullen voor, maar daar heb ik niets meer te zoeken.
Bij ieder ander bedrijf die dat soort dingen doet zal het waarschijnlijk veel te duur zijn.

Dan maar niet JDM :( :(