Jean

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jean
  • Startdatum Startdatum

Jean

Nieuw hier
2 jun 2008
22
0
0
Hallo,

sinds kort eigenaar van "ons Japannertje", een LS460. Stuitte per toeval op dit forum, mooie lay-out, chapeau Hube. 'k Hoop dat er nog vele registraties mogen volgen.

saluut Jean.

[Bewerkt door admin]

lexfront.jpg


lexback.jpg


[/Bewerkt door admin]
 
Hoi Jean,

Hartelijk dank, de website is nog niet klaar, maar de modules werken. Nog de schone taak de community op te bouwen en de ratings bij de zoekmachines te verbeteren.

Een LS460, wat een ongelooflijk mooie auto. Mocht je er een foto van willen posten dan zou ik deze graag zien.

Vele goede kilometers gewenst in de LS.
 
Zal wat pics plaatsen als ik even de tijd heb, maar ik zag niet zo snel of deze functie al werkzaam was op dit forum. Zie ik iets over het hoofd?
 
Ik heb geen upload module nog beschikbaar op deze website, waarschijnlijk zal ik deze wel toevoegen.

Voorlopig is het misschien het beste deze naar mij toe te sturen (info (at) lexusforum (dot) nl)
dan upload ik deze en stuur ik je een link.
 
Bedankt voor de email, foto's zijn in het eerste bericht verwerkt.

Een zeer mooie auto! 8)
 
Geen probleem.

Het voordeel van Lexus is dat het een exclusief merk is. Audi, BMW en Mercedes zie je gewoon te vaak rijden. Zeker wanneer deze auto's ouder worden krijgen zij al snel een zeer slechte naam.

Je zal zeker met deze LS de nodige aandacht trekken.
 
Helemaal mee eens daarbij is de service gewoon beter. Bij de aflevering was bekend dat de memorystand niet werkte maar wij wilden de auto natuurlijk direct mee nemen.
Geen probleem, enkele dagen later werd de auto opgehaald op locatie A, mooie vervangauto neer gezet en de volgende dag werd de auto op locatie B neer gezet.
Voor mij een zeer groot voordeel geen tijd meer te hoeven besteden aan reguliere garagebezoeken.
 
Ja inderdaad is de service van Lexus echt zeer goed te noemen, zij krijgen er ook regelmatig prijzen voor.

Toch is dit op de dag van vandaag wel nodig. De reistijd is gigantisch toegenomen door de files. Er is gewoon geen tijd meer om de auto even voor het werk langs te brengen bij de dealer en deze daarna weer op te halen.

Mijn geluk is dat ik onregelmatig werk waardoor ik zelf de auto even kan langsbrengen. Dan kan ik ook weer even in de showroom kijken en de leenauto uitkiezen.
 
Hallo Jean,
Mijn complementen voor je auto,geweldig.
En wat een mooie kleur 8O
Veel plezier op dit forum :D

Gusmano Ls400 8)
 
Hoi Jean

Dit model is zo mooi, Lexus begint nu echt een eigen stijl te ontwikkelen. Persoonlijk vind ik de uitlaten het mooiste kenmerk van de nieuwe LS

Veel plezier met de auto!
 
Hoi Jean, leuk je weer even terug te zien op het Forum. Ik neem aan dat de LS460 nog steeds bevalt?
 
Hoi Hube,

Zijn 5 weken in the states geweest, met rental wat rondgetoerd. We wilden niet terug maar de lexus heeft alles weer goed gemaakt, blijft een genot. En die audioinstallatie is beter dan hier thuis!
Las in de la-times dat aangaande de amerikaanse markt Lexus weer op no.1 staat. Geen wonder denken we dan.

lexusgreetings Jean.
 
Zaterdag bij de dealer nog even staan dagdromen bij zo'n LS mmmmm schitterende auto, dit is genot met de hoofdletter G :wink:
 
Jean zei:
Hoi Hube,

Zijn 5 weken in the states geweest, met rental wat rondgetoerd. We wilden niet terug maar de lexus heeft alles weer goed gemaakt, blijft een genot. En die audioinstallatie is beter dan hier thuis!
Las in de la-times dat aangaande de amerikaanse markt Lexus weer op no.1 staat. Geen wonder denken we dan.

lexusgreetings Jean.

Hoi Jean,

Inderdaad dat audio systeem is een zeer groot genot. Zeker wanneer je zeer goede kwaliteit muziek draait. Het valt mij op dat naarmate ik ouder wordt, ik steeds meer verschil in muziek kwaliteit hoor.

Wat lekker zeg, 5 weken in de States. Ben je noord-zuid of oost-west gegaan?

Wij zouden in September in Florida gaan rondcruizen met een SUV, maar dat gaat niet door. Zowel mijn partner als ik hebben zeer hectische tijden op het werk achter de rug. Daarom hebben wij besloten om naar de Bahama's te gaan om eens lekker in de watten gelegd te worden op een luxe resort.

mushangi zei:
Zaterdag bij de dealer nog even staan dagdromen bij zo'n LS mmmmm schitterende auto, dit is genot met de hoofdletter G ;)

Ik ken het gevoel ;)
 
@Hube: Hebben California, Idaho, Wyoming, Montana, Colorado en Utah doorkruist in de eerste 4 weken, de laatste week hebben we wat golven gepakt op Hawaii. Vraag me niet wat we allemaal gedaan hebben want dan loopt de site vast. Die Bahama's klinken ook niet slecht hoor, just what the doctor ordered?!
@mushangi: als ie rijdt kan men van meerdere hoofdletters spreken :-)
 
Jean zei:
@Hube: Hebben California, Idaho, Wyoming, Montana, Colorado en Utah doorkruist in de eerste 4 weken, de laatste week hebben we wat golven gepakt op Hawaii. Vraag me niet wat we allemaal gedaan hebben want dan loopt de site vast. Die Bahama's klinken ook niet slecht hoor, just what the doctor ordered?!
@mushangi: als ie rijdt kan men van meerdere hoofdletters spreken :-)

Je bent in het westen gebleven, klinkt echt heel erg mooi. Nog in een Winnebago gereden?

Hawaii, dat gaat mijn volgende bestemming worden! 8) ! :D Wat heb ik daar veel over gehoord! Hoe mooi is dat, t.o.v. b.v. het Caribbisch gebied? Of de Malediven?
 
Nee maar wel paard en wat gecrosst met een atv; we hadden een suv zonder vast reisplan, motelwerk.
Honolulu, op Oahu, is amerikaans, de andere eilanden zijn rustiger. Hebben in verleden ook Maui en Big island aangedaan, voor ons was dat leuk voor een keer, iets te rustig en minder te doen in vergelijking met Oahu dat ons uitermate bevalt.
Het caraibisch gebied is anders, die is meer divers, de eilanden kennen meer verschillen. In the caribbean ervaar je, afhankelijk van het eiland, wat meer het tropengevoel. Maar die golven op Oahu waren daarentegen deze keer uitzonderlijk en niet te vergelijken. Je kan er leuk shoppen, voor de vrouw was het een paradijs, eten is goed en die haaien zijn ook wel spannend. Verder groene vegetatie, uitstekende infrastructuur, je kan de drukte opzoeken maar ook een rustige beach b.v. is nog makkelijk te vinden, na een gezapig ochtendje heeft waikiki dan ook weer appeal, 't is maar waar je voorkeur naar uitgaat.
 
Dat klinkt echt helemaal geweldig.

Zo'n ATV blijft ook erg leuk om mee te spelen, paardrijden, ik vind het heel leuk, ik heb het vroeger veel gedaan, alleen mijn vrouw is niet echt gek op paarden.

Wat de eilanden betreft, wij zoeken vaak een beetje rust, mooie natuur en luxe. Hawa? gaan wij dus zeker proberen!

Mocht je in het Caribische gebied nog een leuk adresje zoeken, het hotel keten waar wij naar toe gaan (Dit gaat onze tweede ervaring met dit keten worden, wij waren ook bij hen op Jamaica) is van Sandals. Een zeer prettige en luxe ervaring. http://www.sandals.com