Jim stelt zich voor!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jim
  • Startdatum Startdatum

Jim

Nieuw hier
7 apr 2013
8
0
0
Hoi!

Ik ben Jim en ben 22 jaar. Heb opleiding autotechnicus gedaan en ook af gemaakt. daarna een tijdje in de werkplaats gewerkt, alleen ben er toch achter gekomen dat van 8 tot 5 onder die motorkap liggen en voornamelijk beurtjes uitvoeren ik toch niet helemaal relaxed vond. omdat ik sporten ook altijd leuk vind zit ik nu op het sport college. maar ben nog steeds eigenlijk dagelijks met autos bezig!

Maargoed. de reden dat ik me hier heb aangemeld is omdat niet ik, maar mijn vader een lexus rijdt. een IS250 uit 2006. een jaar geleden was mijn vader opzoek naar een nieuwe auto. omdat ik lexus altijd een prachtig merk vond, heb ik hem voorgesteld om op zoek te gaan naar een is250. uit eindelijk eentje gevonden, daar rijden we nu al een jaartje in rond en hij bevalt UITSTEKEND. touchscreen, navigatie, achteruit camera, heerlijk al die luxe! voor de rest niks bijzonders, hij is nog helemaal origineel. We zijn wel een beetje aan het kijken voor leuke wieltjes.

2n6f1bl.jpg


Hoop hier wat kennis op de doen en wat vragen te kunnen stellen als ik er zelf niet uit kom!

Voor de eventuele ge?nteresseerde, hier een fototje van mijn eigen auto:

6o1pv9.jpg

Nissan Skyline GTR V-Spec

Groetjes Jim!
 
Welkom Jim! :hi:

Mooie IS250. redouts erop, mooie 18 of 19' eronder.

De Skyline, een absolute legende, wat kan ik meer zeggen?
 
Welkom jij en je vader :hi:

En een Skyline is natuurlijk je van het wat autotechniek betreft, dus altijd op z'n plaats.