- 21 jan 2014
- 250
- 17
- 0
Okay, eerder vertelde ik al dai mijn leasediesel weg gaat. De Punto maakt plaats voor... in eerste instantie was het plan een eigen auto te gaan rijden tegen onkosten en KM vergoeding, Mijn eerste gedachte was een IS220d met wat ervaring. Een Jaguar X-type diesel stond ook op het lijstje, maar alles wat ik vond was "wrakhout" en mijns inziens ongeschikt voor een paar gelukkige jaren.
Nu is er door mijn werkgever aangegeven dat ze graag zelf een auto willen inzetten.
Dus maakte ik een lijstje... max 14% graag een automaat, cruisecontrol, beetje standing. Dus reed ik gisteren naar Lexus Amersfoort om een CT200h te proberen. Gert van der Linde bood me een alternatief....
Keuzes keuzes.
Het zal een witte 25th edition worden met schuifdak, Leuk naast onze zwarte IS300Sx
Nu is er door mijn werkgever aangegeven dat ze graag zelf een auto willen inzetten.
Dus maakte ik een lijstje... max 14% graag een automaat, cruisecontrol, beetje standing. Dus reed ik gisteren naar Lexus Amersfoort om een CT200h te proberen. Gert van der Linde bood me een alternatief....
Keuzes keuzes.
Het zal een witte 25th edition worden met schuifdak, Leuk naast onze zwarte IS300Sx