klok 12/24 uur

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Rayminidas

Actief
30 okt 2024
155
212
43
Goedenavond,

Ik heb een RX450H gen. 3 in de President uitvoering, NL auto.
Mijn vraag betreft het digitale klokje.
Deze krijg ik niet in het 24 uur systeem, noch geeft hij AM/PM aan. Daarstraks in de manual gekeken en vind niks over 24 uur systeem.
Ben erg benieuwd hoe het zit met de ander RX-en

Met een vriendelijke groet van Raymond

Ik heb ook een gen3. Ook gekeken of t kan maar niets gevonden. Wel ergens op een Amerikaans forum dat t niet kan en een kwaaltje is van Japanse auto’s…..dus als iemand de oplossing weet ben ik er ook erg blij mee😁 ps. Heb ik jouw auto dit voorjaar bij Duinrell zien staan?

• Leuk
Waarderingen: Rayminidas
Aanpassen is niet mogelijk. Wel zomer/wintertijd. Tijd wordt geregeld middels de GPS.

Ik ken niet anders, al in Amerika toen ik nog in MR2's reed in de jaren 80 en 90, en nu nog steeds model jaar 2011, 25 jaar later.

Bijlagen

• ACL_matt_woods_photography-88-2-1024x682.jpg
    ACL_matt_woods_photography-88-2-1024x682.jpg
    128 KB · Weergaven: 6
  • toyota_mr2_1989_pictures_2-1024x731.jpeg
    toyota_mr2_1989_pictures_2-1024x731.jpeg
    119,7 KB · Weergaven: 6
  • R.jpeg
    R.jpeg
    90,7 KB · Weergaven: 6
Nu ik toch de aandacht heb van de ervaren RX rijders, het lukt ook niet om de energiemonitor op het grote scherm te krijgen…. Wie het wel weet mag het zeggen😃

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Weergaven: 6
“Menu”
Kopje “Auto”
“Reis-informatie” moet je hebben.
Dat toont de tijd-grafiek.

Wanneer je het plaatje (van de auto met motor en accupakket) wil hebben
“Menu”
“Auto”
“Energie”

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rayminidas
Ik heb ook een gen3. Ook gekeken of t kan maar niets gevonden. Wel ergens op een Amerikaans forum dat t niet kan en een kwaaltje is van Japanse auto’s…..dus als iemand de oplossing weet ben ik er ook erg blij mee😁 ps. Heb ik jouw auto dit voorjaar bij Duinrell zien staan?
Duinrell? Nee, misschien de vorige eigenaar. 😎

Bijlagen

• IMG_0040.jpeg
    IMG_0040.jpeg
    284,4 KB · Weergaven: 2