Knipperlichten voorzijde

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Een vraag weet er iemand hoe je knipperlichten in de koplampen kunt laten fungeren als stadslichten?
Zie je vaak op de auto's uit de USA.

Hoop dat iemand het ook echt weet, en dat het geen rotwerk is.
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Jimmy zei:
Een vraag weet er iemand hoe je knipperlichten in de koplampen kunt laten fungeren als stadslichten?
Zie je vaak op de auto's uit de USA.

Hoop dat iemand het ook echt weet, en dat het geen rotwerk is.

ik heb dat eens gelezen en in contact gekomen met een man die een soort kastje verkocht. Hij had er waar je de sterkte niet kon op instellen en hij had er waar je dat wel kon doen. Uw knipperlicht blijft dan branden en als je hem aanzet gaat hij uit en aan. Bij het eerste systeem bleef die branden en ging juist harden branden als hij knippert.
Ik zal eens zien of ik zijn adres nog terug vind en laat wel iets weten. Is wel vanuit Belgi? te versturen.
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Jimmy zei:
Een vraag weet er iemand hoe je knipperlichten in de koplampen kunt laten fungeren als stadslichten?
Zie je vaak op de auto's uit de USA.

Hoop dat iemand het ook echt weet, en dat het geen rotwerk is.

Heb onder tussen deze gevonden. Is wel niet de persoon waar ik eerst mee heb gemaild. Deze dat hier worden aangeboden zijn van het type (denk ik). http://nl.kapaza.be/belgie/nieuw-digita ... 366668.htm
Van zodra de standlichten worden ingeschakeld gaan de pinkers ca. 40% branden. Bij de basis en plus versie gaan de us lichten niet uit, de knipperlichten werken dan 100% - 40% - 100% - 40%
Bij de digitale versie worden de us lichten uitgeschakeld zolang de knipperlichten in gebruik zijn. Voor de digitale versie heb ik hem gemaild of hij deze nog heeft of doet omdat ik hem niet terug vind op de site.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
heb het zelf ooit eens gedaan bij een prelude en gewoon een achterlicht fitting gebruikt meelaten branden op stadslicht en knippere dan met de rem functie zodat hij wel degelijk oplicht is een flutkarweitje moet alleen ff de fittingen lampies en kabelboompje bij de stekkers en een schakelaartje ertussen voor de APK hebben dan is het zo gebeurd :hi: persoonlijk is dat wel mooi maar dan moeten de knipperlichten niet in de koplampen zitten
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
jimmy

ik weet niet of een potmeter/diode/invertor en een extra kabeltje trekken werkt..... je zou het kunnen proberen :) DE achterlichten is het je ook al gelukt, dus dit moet ook wel lukken toch:? :rulez:
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Alan zei:
jimmy

ik weet niet of een potmeter/diode/invertor en een extra kabeltje trekken werkt..... je zou het kunnen proberen :) DE achterlichten is het je ook al gelukt, dus dit moet ook wel lukken toch:? :rulez:

Alan,

Ik wacht nog op het mooie weer, als dat eenmaal aangebroken is gaat ik mijn koplampen aanpakken.
Ga ze van binnenuit zwart spuiten, angel eyes toepassen en ik denk dat ik meteen een 10mm gat gaat inboren om daar een 5w fitting te plaatsen en deze te laten fungeren als USA lightning.

Wat denk jij ??

ps. Ik heb van de week een K&N inlegfilter geplaatst, moet zeggen dat je review over de K&N helemaal waar is.
Verschil is er wel, en moet zeggen dat ik er echt tevreden mee bent.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Tja ik denk dat het wel een leuk project is om je mistlampen aan te pakken :)

Laat ons weten wanneer je dat van plan bent! :D
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Zie dat ik hier nooit op bent terg gekomen.
Oplossing:

Duplo fitting van de achterlichten, in je voorste knippers stoppen.
Draden doorverbinden en genieten van de USA look.