Kofferbak- en dakspoiler

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Heeft iemand ervaring met het aanschaffen van een (liefst al gespoten) kofferbak- en dakspoiler?
Ik wil deze spoilers eigenlijk op mijn IS250 hebben:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Op eBay staat het een en ander, maar bijvoorbeeld ook bij Sewell Parts hebben ze een gespoten (kofferbak) spoiler.
Ik weet alleen niet wat ik daar van de passing kan verwachten, het kan zijn dat imitatie spul nl. niet netjes past.
De kleur ben ik niet zo bang voor...
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
die van blue eyes en Alan komen bij Sewell vandaan... passing is goed, alleen zul je moeten boren in je kofferbak... Van Alan weet ik dat hij de uitstekende boutjes eraf heeft gesneden en de spoiler erop gelijmd... volgens mij heeft blue eyes dat net zo gedaan...

Dakspoiler heeft Alor een keer gehad, naar mijn weten pastte deze perfect...
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Die van Alan en blue eyes is inderdaad degene die ik wil (de F-sport versie vind ik iets te hoog, ziet er wat minder geintegreerd uit).
Als ik zo de dakspoiler van blue eyes bekijk op de foto twijfel ik een beetje of ik die wil.
Kan ik beter dat geld sparen voor een set ISF lichten, want die zien er wel vet uit (red-outs zijn niet toegestaan in Duitsland).
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
De mijne is van sewell en in de originele kleur.

Die van alor is van ebay en daarna verkocht aan blue eyes.

Verzendkosten weet ik niet meer omdat het ook nog via groupage vracht ging.

De fitting van de mijne was perfect, die van alor weet ik niet meer, daar kan hij vast meer over vertellen.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
goede kit gebruiken. Bijv. kit waarmee de ramen worden gemonteerd.

Dakspoiler heb ik wel gehad maar dat was om te proberen. Imo gewoon niet mooi bij de IS. Been there, done that ;)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
De mijne zit vast met dubbelzijdig tape maar deze is denk ik niet meer zo makkelijk eraf tr trekken.


Weetje nog hoe de passing was?
 

cruzcampo

Hoort erbij
22 mrt 2011
60
1
0
Dit is de kit die ik geplaatst heb.
30c83ky.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: IS250_Le

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Ik wilde gisteren een spoiler bestellen en heb navraag gedaan over de verzendkosten, maar ik kreeg het volgende antwoord:

Customers of Lexus products both in the United States and abroad are entitled to the highest level of warranty and service and the local dealer network is in the best position to provide such services.
Diversion of U.S. market Lexus products to a foreign market can severely distort vehicle production planning, warranty services and repairs and compromise dealership integrity.
Therefore, our policy to comply with our contractual commitments assisting Lexus achieve the highest sales and distribution performance for its products worldwide in their respective local markets means we can only offer our products and services domestically.
We apologize for this obvious inconvenience.


o_O:(
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ja, dan moet je gewoon een forwarding adres daar zoeken... Stuur het daarheen en dan wordt er wel gezorgd dat het jouw kant op komt...