Kofferruimte Lexus UX met neergeklapte achterbank

Wil uit Frankrijk

Nieuw hier
2 mei 2025
3
1
1
Beste lezeres, lezer,

Ik wil hierna een Lexus UX kopen. Wat ik nog niet kan vinden is hoeveel liter bagageruimte er ontstaat als ik de achterbank neerklap. Dat is nodig omdat ik 2 honden heb en niet van het type chihuahua, maar type Picard en Griffon Korthals...... Met dank, Wil uit Frankrijk

• Leuk
Waarderingen: Yoyoman
In Liters weet ik het helaas niet.

Wel heb ik er al eens zo'n ladekast van 120x54 in geschoven.
Mijn partner zat wel onaangenaam ver naar voren maar een meter zal je zeker wel hebben.

1000085048.jpg

Ik denk dat je vooral een keer moet gaan kijken. Dan kan je een betere inschatting maken want ik neem aan dat ook de hoogte uitmaakt voor de heren of dames.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Mijn hond Misty was een kruising Picardische herder / terriƫr:
DSC_6566.jpg
Met de achterbank neergeklapt zouden twee honden van dit formaat makkelijk moeten kunnen liggen.

Jarno

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
@Bobusa ja dat was ze zeker, erg slim en ook aanhankelijk, en ze was er dol op om door het water te rennen:
Bekijk bijlage 183289
Dat was minder leuk voor de auto naderhand maar dat moet je overhebben voor je hond. Ze is er al bijna 4 jaar niet meer maar ik mis haar nog steeds.

Jarno
Ja, een hond is deel van de familie (geweest). Die blijf je missen. Maar je hebt haar mooi vastgelegd. (y)

Beste lezeres, lezer,

Ik wil hierna een Lexus UX kopen. Wat ik nog niet kan vinden is hoeveel liter bagageruimte er ontstaat als ik de achterbank neerklap. Dat is nodig omdat ik 2 honden heb en niet van het type chihuahua, maar type Picard en Griffon Korthals...... Met dank, Wil uit Frankrijk
Zal wel passen 2 flinke honden maar de instap is erg hoog.
Wij hadden dit weekend een Friese Stabbij waar we op pasten en die moest ik er in tillen toen we met de auto gingen.