Koplampen IS200 '2000

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sjeef
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjeef

Nieuw hier
20 sep 2015
21
0
1
Ik ben op zoek naar een paar koplampunits voor mijn IS200.
Heeft er iemand nog twee over?

Gr
Sjeef

Zal voor je in de gaten houden, tot vorige week toe stonden er de hele tijd 2 op MP voor maar 45 eu ofzo :( wat is er mis met de oude ?
als ze dof zijn kun je ze prima zelf weer helder krijgen.

Thnx, ze zijn dof en ik wil ze graag zwart spuiten van binnen. Ik heb helaas geen garage en ik wil de tijd nemen voor het klusje maar kan dus niet m'n geliefde auto zonder koplampen buiten laten staan. Dus het is eigenlijk een tijdelijke wisseltruc (tenzij ik het spuiten en polijsten ver#$@@% en dus nieuwe koplampen nodig heb).

Mijn koplampen waren ook erg dof, ik heb dit gefixed terwijl de koplampen nog op de auto zaten. Prima te doen in een middagje.
Ik moet binnenkort ook mijn koplampen demonteren omdat ze binnenin vies zijn. Maar probeer dit in een weekendje te doen.
Moet ook lukken met jou koplampen toch ?

Ja, maak me op zich niet zo druk om het fixen.. Wil alleen er de tijd voor nemen, dus ik zit echt met het auto zonder koplampen buiten verhaal lol.
Had je je koplampen gewoon met zo'n koplampen polijst setje gedaan of met zo'n polijstmachine (DAP ofzo)?

Goeie George Carlin quote in je sig trouwens ;)

Nice, ik heb alleen niet zo'n ding dus ik denk dat ik zo'n turtle of meguiars setje ga kopen of het desnoods ff laat doen..

Mijn koplampen waren ook erg dof, ik heb dit gefixed terwijl de koplampen nog op de auto zaten. Prima te doen in een middagje.
Ik moet binnenkort ook mijn koplampen demonteren omdat ze binnenin vies zijn. Maar probeer dit in een weekendje te doen.
Moet ook lukken met jou koplampen toch ?

Ik heb dat ook, maar alleen aan de buitenkant is niet voldoende. Ik heb alleen scheurtjes in ??n kant in het glas zitten, dus ben niet zo happig om die dingen los te halen. Bang dat het doorscheurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.