- 28 mrt 2024
- 19
- 38
- 13
Net voordat onze CT weg moest voor een motor wissel, zat ik al te kijken hoe we een paar kleine punten kunnen verbeteren. Zo wil ik op termijn de bestuurdersstoel opnieuw laten vullen. Je merkt dat er vaak in en uit is gestapt en de stoel kan wat TLC gebruiken. Dan kan ook meteen een scheurtje in een naad van de stoel worden hersteld. Dat kan ik allemaal niet zelf. Wat ik misschien wel zelf kan, is de (LED) koplampen polijsten. Hier zijn diverse kits voor te vinden op het internet. Nu ben ik niet super handig, maar ik kan prima een handleiding volgen.
Nu is mijn vraag als volgt. Is het een goed / haalbaar idee om de koplampen zelf te polijsten? En zo ja, zijn er nog speciale aandachtspunten? En als het helemaal mis zou lopen, zouden door mij gemaakte fouten dan hersteld kunnen worden door een expert? Of is het verstandiger om dit überhaupt niet zelf te doen?
Alvast bedankt voor jullie input!
Nu is mijn vraag als volgt. Is het een goed / haalbaar idee om de koplampen zelf te polijsten? En zo ja, zijn er nog speciale aandachtspunten? En als het helemaal mis zou lopen, zouden door mij gemaakte fouten dan hersteld kunnen worden door een expert? Of is het verstandiger om dit überhaupt niet zelf te doen?
Alvast bedankt voor jullie input!