korte voorstelronde

rob6inlijn

Nieuw hier
20 mrt 2012
7
0
0
Lexus-SC-Cabriolet-Benzine-Brons-005--26053491-Medium.jpgzoals mn 1e bericht op 20 maart al aangaf ben ik sinds kort in het bezit van een sc 430. ik heb deze auto gekocht omdat ik al jaren naar een mooie cabrio op zoek was. vanwege een nieuwe baan in 2008 heb ik toen toch voor een klassieker op gas gekozen. dat is een mercedes benz 280 se, type w126 uit 1983. deze auto rijdt zo vreselijk lekker dat ik m eigenlijk nooit meer kwijt wil. een automaat en 6 cilinder, 2,8 liter (vandaar rob6inlijn).

nu ik dichter bij mn werk woon was de gelegenheid er om een cabrion te kopen. was ik eerst ook weer naar een mb aan t zoeken (type r107), daar ben ik vanaf gestapt toen ik de sc 430 een keer zag rijden en er over ging lezen.
deze heb ik gekocht vanwege de mooie kleuren combinatie; champagne/ goudkleurige lak en bruine leren bekleding op de stoelen. hij heeft bouwjaar 2002 en heeft net 2 ton gelopen. er zitten nieuwe velgen onder, omdat de originele velgen als wintersetje zijn gebruikt en behoorlijk lasr hebbeb van corrosie.
de auto moet nog op kenteken gezet, wat helaas vertraagd is door een klein ongelukje met mn arm (gebroken).

ik kan niet wachten tot ik de eerste rit met open dak met vrouwlief. wie weet in juni weer rijvaardig.
ik ga nu uitzoeken hoe de fotos geupload kunnen worden
grt rob

nog wat fotos

Bijlagen

• Lexus-SC-Cabriolet-Benzine-Brons-007--26053494-Medium.jpg
    Lexus-SC-Cabriolet-Benzine-Brons-007--26053494-Medium.jpg
    36,5 KB · Weergaven: 60
  • Lexus-SC-Cabriolet-Benzine-Brons-002--26053487-Medium.jpg
    Lexus-SC-Cabriolet-Benzine-Brons-002--26053487-Medium.jpg
    43,5 KB · Weergaven: 62
  • Lexus-SC-Cabriolet-Benzine-Brons-010--26053504-Medium.jpg
    Lexus-SC-Cabriolet-Benzine-Brons-010--26053504-Medium.jpg
    42,2 KB · Weergaven: 66
Stoere wagen!

Cabrio rijden is gaaf, heb dit zelf moeten opgeven wegens komst kinderen (was mijn enige wagen).

Geniet ervan!

ziet er top uit :rulez:

rob6inlijn zei:
wie weet in juni weer rijvaardig.

dat zou mooi uitkomen ;) de 23ste van juni hebben we een lexusmeeting, heb je ook zin om te komen?

Blijft een stijlvolle auto! :rulez:

en over die mb denk je nooit meer na..

Wow :)

Ik zelf wil heel stiekem ook wel :) Alleen de afstand naar het werk ;)

Welkom :hi: !!!

Dikke kar, mogen ze meteen op mijne oprit komen afzetten ;)

Vooral mooie kleur(genoot) :hi:

Welkom op Het Lexus Forum en alvast veel plezier met je SC, :D, en succes met het herstel.

Welkom Rob6inlijn :hi: , je eerste keus bedoel je de MB-SLK R170 kompressor zeker, rijd ook lekker kan ik je vertellen (staat hier ook in de garage) maar de SC-430 mag er ook wezen veel plezier ermee :worship:

:hi: vandaag eindelijk het nieuwe kenteken binnen.
helaas niet de gewenste combinatie van bv 43-XLS-0, ma ;) ar wel ..-XFX-2;
(ik begrijp dat je niet alles op internet moet zetten tegenwoordg, ook niet bij zo'n nette club als lEXUS Forum ;) ).

zoals het er nu naar uitzet heb ik wel tijd en op tijd is t armpje weer beter om naar de meeting te komen.

Een andere vraag: weet iemand welke maat een thuiskomer (reserveband) heeft voor de sc 430? Er ligt nu niks in.

En is er interesse voor de originele velgen van de sc 430? k heb ze geschuurd en gespoten.
Zie fototjes.

grt rob
ps bedankt voor het welkom :hi:

Bijlagen

• velg sc430 1.jpg
    velg sc430 1.jpg
    66,8 KB · Weergaven: 62
Een andere vraag: weet iemand welke maat een thuiskomer (reserveband) heeft voor de sc 430? Er ligt nu niks in.
LEXUS SC430 17X4 WHEEL RIM SPARE TIRE 145/70/17 DONUT 17"

Zoiets zou het moeten zijn.