Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
twoglory zei:Hey ,
Welkom hier...
Eindelijk een expert onder ons op het forum..
Mag ik vragen bij welke vestiging van Lexus jij werkt..
Dit aangezien je bij Lexus om een specifieke monteur kan vragen bij onderhoud..
Ojah ben wel erg benieuwd wat je dan prive voor wagen rijd
Jelmer zei:Geheimzinnige man :wink: :lol:
Ik ben door veel bronnen ook ervan overtuigd dat het de betrouwbaarste auto schijnt te zijn. De mijne heeft helaas een beetje achterstallig onderhoud, maar dat wordt wel weer ingehaald. niks ernstigs, normale problemen met een LS:
-Toerenteller en snelheidsmeter weigeren soms, bekend probleem
-Controle lampjes komen soms allemaal aan
-Lampje laag brandstof peil komt wat vroeg aan (nog zo'n 70km brandstof)
-Display van luchttoevoer is vervaagd, niet meer afleesbaar onder meeste omstandigheden, als hij lang aanstaat is het beter
-Cassette en CD-wisselaar functioneren niet meer
-Bekleding op diverse plekken versleten
-Beschadigingen rondom
-Geen onderhoudsboekjes
-Ophanging heeft een beetje speling
-Hij verbruikt/lekt stuurbekrachting ATF
-E?n klep tikt
-Niet bekend wanneer distributie snaar is vervangen.
-Het ruikt een beetje naar brandstof al dan niet verbrand als ik met het dakraam open rijd
-Gasveren motorkap zijn aan vervanging toe
De stuurbekrachtiging ga ik als eerste doen, want dat is irritant iedere keer ATF erbij doen. Ga even eerdaags de auto op de brug zetten kijken of het ergens lekt, maar ik zie niks op straat liggen. Dus hoogstwaarschijnlijk verbrand hij het gewoon via de ACV. Hoop niet dat het op me dynamo lekt, heb er nog niet echt goed naar gekeken verder
Het instrumentarium stuur ik wel een keer naar Mr. Whizzard op, want een nieuwe plaatsen maakt niet veel uit, de mijne heeft nog maar 28000 er op staan en de ongein begint weer. Daarbij kost het ook klauwen vol met geld