Lambdasensor IS200

StefanvanZijp

Hoort erbij
27 jul 2015
41
0
0
Hallo allemaal,

Een van de sensoren in mijn Lexus IS200 doet het niet goed meer en moet vervangen worden.
Na veel omwegen ben ik erachter gekomen dat het de "derde" sensor is, bank 1 sensor 2. Een sensor achter de catalysator.
Nu zouden mijn vriendjes bij de garage het eindelijk voor mij kunnen repareren, als ze het onderdeel hebben...
Daarom mijn vraag, heeft iemand het onderdeelnummer van deze lambda sensor, die ook wel B1S2 wordt genoemd.
aangezien ik al lang bezig ben met dit kleine rot onderdeeltje wil ik gewoon een goede, dus ik ben eigenlijk wel opzoek naar het onderdeelnummer van een lexus onderdeel.
Al hoorde ik dat Denso bijna evengoed is als OEM in dit soort gevallen, kunnen jullie dit beamen en hebben jullie daarvan het juist onderdeelnummer, dan zouden jullie mij daar ook heel blij mee maken.

Samenvatting: ik heb het onderdeelnummer nodig van een Lambdasensor uit een IS200 (1st Gen) uit 1999, de tweede sensor op bank ??n, dat is de sensor na de cat.

Alvast bedankt
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
219
63
Ik denk dat dit het OEM nummer van Lexus is : 8946530630 :
Zou Denso nummer DOX-0109 moeten zijn.
Diagnosesonde
na katalysator

Kwaliteit: OE, Schroefdraadmaat: M18x1.5, Kabellengte: 750 mm, 4 -polig, Gewicht: 250 g
technische informatie:
Sensortype: O2