Lennert's Green IS200

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
Nou, kom je zomaar op marktplaats een IS200 tegen :)

De andere topic mag weg/op slot. De XZ-XT-55 is niet meer van mij en de opkoper heeft hem al doorverkocht.

Mijn nieuwe familie lid is geen sport model. (dit is wel grappig dat ik nu al die verschillen zie) Maar net zo comfortabel. Technisch lijkt deze beter maar dat weet ik snel genoeg. Mocht iemand historie van deze lexus weten dan hoor ik het graag.

Dag na aankoop maar even langs loogman, goeie wasbeurt en een soort van Lexus treatment :) Laten schoonmaken
 

Bijlagen

  • photo2158.jpg
    photo2158.jpg
    219 KB · Weergaven: 48
  • photo2159.jpg
    photo2159.jpg
    209,2 KB · Weergaven: 43
  • photo2160.jpg
    photo2160.jpg
    438,8 KB · Weergaven: 42

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
No Title

Vandaag maar even naar de radio gekeken. Deze niet sport versie heeft de "simpele" radio variant. Dus de versterker zit er niet in. Maar schijnbaar heeft er een carkit in gezeten want ik trok een kabel eruit.
 

Bijlagen

  • photo2161.jpg
    photo2161.jpg
    447,4 KB · Weergaven: 44
  • photo2162.jpg
    photo2162.jpg
    297,1 KB · Weergaven: 50
  • photo2163.jpg
    photo2163.jpg
    292,8 KB · Weergaven: 47
  • photo2164.jpg
    photo2164.jpg
    364,8 KB · Weergaven: 43

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Robokill, we kunnen wel eens meeten .... zo te zien woon je ook in Zuid-Oost. Plezier met je Green Lean Fighting Machine
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Nice ride, dude! Ik hou van die kleur. Veel veilige km zonder (alteveel) zorgen! :D
 

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
No Title

Robokill, we kunnen wel eens meeten .... zo te zien woon je ook in Zuid-Oost. Plezier met je Green Lean Fighting Machine

sure, altijd in om mede auto mensen te ontmoeten :)

Wat betreft het kabeltje dat ik over heb uit de radio. Ben nu bezig om een setje te bestellen om dat orginele blok eruit te halen. Ben klaar met al die CD spelers die niet werken. Geen aux etc. Gewoon lekker simpel radiotje erin misschien een met bluetooth handsfree. Scheelt weer een parrot.
 

Bijlagen

  • photo2175.jpg
    photo2175.jpg
    487,7 KB · Weergaven: 42

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
No Title

Ok, framepje zit erin. Ben nog niet helemaal uit wat ik ga doen want dat bakje is handig maar de constructie is zozo. Dus of de constructie verbeteren of een dubbele din erin. Voor de rest is dit wel het beste tot nu toe. Die standaard radio vind ik bij deze echt een onding :)
 

Bijlagen

  • photo2191.jpg
    photo2191.jpg
    111,8 KB · Weergaven: 45
  • photo2192.jpg
    photo2192.jpg
    149,8 KB · Weergaven: 39
  • photo2193.jpg
    photo2193.jpg
    228,4 KB · Weergaven: 40

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
:eek: zolang geleden, maar nog steeds in het gezin. Echter nu wel toe aan wat extra liefde. Heb 1,5 jaar geleden een 1g-fe opgehaald voor weinig want die van mij verbrand koelvloeitstof en olie. Tijd voor een opfrisser. Tevens voor de keuring moet ik nu wat doen aan de uitlaat, de remklauwen heb ik al gereviseerd. Die zou ik ooit wel weer zwart willen maken omdat de vorige eigenaar het nodig vond om deze rood te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 3623
V

Verwijderd lid 3623

Guest
Ok, framepje zit erin. Ben nog niet helemaal uit wat ik ga doen want dat bakje is handig maar de constructie is zozo. Dus of de constructie verbeteren of een dubbele din erin. Voor de rest is dit wel het beste tot nu toe. Die standaard radio vind ik bij deze echt een onding :)

6,5 jaar later.. maar toch even een quote hier op van mij :p
Framepje heb ik exact hetzelfde gehad. Ook ik ervaarde de kwaliteit hier van als 'mwah'.
Sinds 2 weken heb ik een GROM Bluetooth module op de OEM-radio cd-wisselaar aangesloten. Geluid is nu echt dikke prima. Als het je alleen om bluetooth-muziek en bellen gaat, heeft dit mijn voorkeur. Dan heb je ook weer je OEM uitstraling terug (Wat ik persoonlijk mooi vind).

Super tof om te lezen dat je de auto nog hebt!
 

Wilco

Nieuw hier
13 mei 2018
11
0
1
Heb de mijne nu ook inmiddels twee jaar en wil hem ook niet meer weg hebben.alles bevalt aan de auto.rij wel dan automaat.keuze was de uitvoering die ik zocht met automaat.dus de autmaat gepakt rot de dag van vandaag geen spijt van gehad.zijn op zoek naar een ander huis met een wat grotere achtertuin en daarbij moet een garage of ruimte zijn dat er 1 gebouwd kan worden.wil hem van loop der tijd binnenzetten en wat op een rustige manier netjes maken.

Mare jij zat vroeger toch ook bij ccnl.naam zegt me iets samen met een wit/zwarte ae86?
 
V

Verwijderd lid 3623

Guest
Als je mij bedoelt: Dat denk ik niet. Helaas nooit AE86 mogen hebben. Wel gaaf hoor, zo'n AE86 Trueno.