Let op: Leer achteraf in de auto icm stoelverwarming

Rinaldo

Nieuw hier
19 jan 2014
13
0
0
Goedemorgen,

In mijn LEXUS IS300H F-Sportline (januari 2014) heb ik de lederen bekleding achteraf laten inbouwen (fiscaal voordeel). Heel netjes gedaan....echter de lederen bekleding word over de bestaande (velours) bekelding geplaatst. De stoelverwarming is daarna niet meer bruikbaar aangezien deze niet door en de standaard bekleding en door de lederen bekleding zijn warmte kan afgeven.
Dit was bij de Lexus dealer in Den Haag niet bekend...naar zeggen ook niet bij de importeur...klein min puntje...

Overigens is wel aangegeven dat dit verder wordt onderzocht en dat er naar een oplossing wordt gezocht. Als het goed is wordt een aspirant koper erop gewezen dat deze combinatie niet werkt.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Frappant. Bij mijn 1e toelating is door eigenaar ook gelijk gewisseld naar comfort pakket en NIET over de stof heen bekleed. Door Lexus 020 in dit geval en het kan dus wel zoals het hoort. Tuurlijk is dan wel een IS250 van destijds en stoelen van nu, zeker in een F Sport, zijn anders maar toch. Je mag toch verwachten dat een ieder begrijpt dat dit niet gaat werken en zoals je zegt dat je daar iig vooraf op wordt gewezen. Naar aanleiding van je vorige topic begrijp ik dat je je nieuwe ride al besteld hebt in de Haag, maar zou als ik jou was toch maar eens een belletje plegen met de andere Lexus dealers vwb (on)mogelijkheden mocht je het opnieuw overwegen natuurlijk.
Elk (fiscaal) voordeel hep een nadeel zei ooit eens iemand...;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Uiteindelijk betaal je het toch :) Maar dat dit niet werkt heeft volgens mij met het schuim in de stoelen te maken. De nieuwe IS F-sport heeft echt een hele andere opbouw van de stoel dan de Lexussen voorheen.
 

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
de lederen bekleding kost toch zo een 2000 euro meende ik en dan heb je de uren nog niet geteld, heb je er dan zoveel voordeel uit kunnen halen??
 

Rinaldo

Nieuw hier
19 jan 2014
13
0
0
Thanks voor de reacties.

@GWS...zie reactie van Hube....
@ Da-Kwant....dit heeft allenmaal te maken met toegelaten grenzen binnen de organisatie waar ik werk. Om dit te doen werd het uiteindelijk mogelijk om de auto te rijden...