Lexus CT200H

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

CTgoldrims

Nieuw hier
20 sep 2016
12
39
13
Hallo,

Mijn naam is Gerrit en ik rij nu sinds december 2015 in een CT.
Ruim 40.000 Km gereden en nog steeds erg tevreden.
Na meerdere malen informatie op dit forum opgezocht te hebben heb ik besloten ook een account aan te maken.

Zelf heb ik mijn antraciet kleurige velgen bright gold gespoten met plasti dip. Ik verwacht dit er binnenkort weer af te halen omdat de originele kleur toch mooier staat.

Zie de foto als voorbeeld.

15dmn9w.jpg
 

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Welkom!
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook niet voor die kleur velgen gegaan zou zijn i.c.m. deze auto... maarja om het te zien moet je het toch eerst proberen... :grin:
Ben je van plan om ze weer terug te brengen naar de originele kleur of ga je weer een gokje wagen? ik ben benieuwd waar je voor kiest!

Gr.Yvonne
 

CTgoldrims

Nieuw hier
20 sep 2016
12
39
13
Bedankt.

Ja ik zal ze binnenkort weer terugbrengen naar de originele kleur. De gouden kleur is erop gespoten met een soort rubber coating. Het blijft perfect zitten tijdens het rijden, wassen met hogedruk reiniger en zelfs met velgenreiniger blijft het er perfect opzitten. Wanneer ik het eraf wil halen kan ik het er als een sticker vanaf trekken. De originele kleur is dan terug en de velg is als die tijd beschermd geweest tegen weersinvloeden.

Ik zal een foto plaatsen van het verwijderen van de gouden kleur wanneer ik dat heb gedaan.

Een nieuwe kleur komt misschien nog. Het is een middagje werk.

Gr.