Lexus GS 250

Flexi

Nieuw hier
17 jan 2013
8
0
0
Hallo!

Ik ben nog een groentje in de Lexuswereld, maar heb mijn oog laten vallen op een Lexus GS 250. Ik heb nog nooit Lexus gereden, dus dacht me hier op dit forum even aan te melden. Ik rijd nu nog altijd mijn BMW 320d Touring, die had ik via autoscout gevonden omdat die groot aanbod aan BMW autos hebben, maar zou algauw eens willen veranderen, vandaar dat ik eens kom rondneuzen ;) Ik zal hier alleszins veel te lezen hebben!
 
Welkom Flexi! Veel leesplezier hier op het forum! Volgens mij ben jij 1 van de eersten met een gs250 straks hier op het forum... wat voor opties etc wil je erop hebben?
 
Welkom op het forum :) GS250, waar wil je hem bestellen als ik vragen mag?
 
Als je er een wilt kijk dan in Duitsland. Zijn prachtige jonge modellen te koop. Niet veel maar genoeg! :hi:
Succes :rulez:
 
Welkom hier, pas op, als je eenmaal een Lexus hebt gereden ben je verkocht, succes met de zoektocht.
 
mlcoolj zei:
Welkom Flexi! Veel leesplezier hier op het forum! Volgens mij ben jij 1 van de eersten met een gs250 straks hier op het forum... wat voor opties etc wil je erop hebben?

Qua opties zijn we het voorlopig eens over de zeg maar "standaard"opties:
- interieur mit lederen bekleding
- navigatiesysteem
- parkeerhulpsysteem (voor en achter)
 
Hube zei:
Welkom op het forum :) GS250, waar wil je hem bestellen als ik vragen mag?

Weet ik nog niet precies, mijn zoektocht is nog maar pas begonnen, maar lexus.de kan mij misschien inderdaad wat verder helpen.. :)
 
Flexi zei:
Hube zei:
Welkom op het forum :) GS250, waar wil je hem bestellen als ik vragen mag?

Weet ik nog niet precies, mijn zoektocht is nog maar pas begonnen, maar lexus.de kan mij misschien inderdaad wat verder helpen.. :)

Ik zag er rond de 20 aanbiedingen staan waaronder ook een f sport versie in het parelmoerwit! Mooi apparaat! :hi:
 
Welkom! De GS 250, prachtige auto.. Maar is het geen idee om een 450h te kopen? Die zijn volgens mij zelfs goedkoper...
Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe auto! Ik heb zelf heel erg getwijfeld tussen de RX en de GS, uiteindelijk de RX gekozen vanwege de ruimte... Maar eerlijk is eerlijk, de GS is mooier!