LEXUS GS300 uit 2000

Dannodor

Nieuw hier
17 jan 2011
11
0
0
Hoi,
Voor mijn lexus GS300 exec. ben ik aan het kijken voor aanpassingen.
Chiptuning, maar ook trekhaak zijn oa. waarvoor ik aan het kijken ben.
Weet iemand een mooi adresje? (ik woon in Rdam) Ik ben met name aan het zoeken voor een trekhaak,.
Het betreft een GS 3000 uit 2000,
Ik hoor graag van jullie!
Mvg
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
He Hoi,

ChipTuning zal niet makelijk te vinden zijn voor deze auto maar als je het doet dan doe je het voor een paar PK's en kune je beter je geld ergens anders insteken waar je wel van kan genieten.

Trekhaak heb ik ook onder de GS300 maar zit mij eigenlijk in de weg. Dus ik weet niet wat je er voor over hebt??
 

Hubert

Nieuw hier
10 jan 2012
11
0
0
Indien je nog geen trekhaak heb gevonden kan ik je deze persoon aanraden.
Ik heb in Schinnen (L) iemand gevonden die aan mijn GS430 bj2001 een gepaste trekhaak (trekgewicht 2000Kg) voor Euro550 heeft gemonteerd.
Zijn gegevens zijn:
Autoservice Limburg
US motors Schinnen
Wolfhagen163
6365 BM Schinnen
046-8500444
065-4716224
info@usmotors.nl

Moet niet teveel van zijn garage verwachten, vanwegen de economie doet deze man (is wel auto monteur opgeleid) ook weer wat auto werk, maar zijn bedrijf is eigenlijk het op maat bouwen van Harly Davidson motors. Dat gaf mij al enige gerustelling want een HD motor op maat te bouwen betekend veel aandacht voor detail en preciese werk.

Lexus vraagt Euro2300 voor een trekhaak maar daarvoor plaatsen zij ook een grotere versnellingsbakolieverkoeler erbij. Dat zou ik je ook aanraden indien je een zware aanhanger/caravan gaat trekken. Voor gewoon een kleine aanhangertje denk ik dat de standaard verkoeler voldoende moet zijn. Ga ik ook doen als ik weer ga caravannen.Ik houdt me aanbeviolen mocht iemand voor zo een olieverkoeler een zacht prijsje of leverancier kent.

Mvg
Hubert
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
en sleur haak op je gs niet doen!! ziet er niet uit.
LOL, ik ken verder ook geen andere auto's waar het mooi staat..

Als je het beroepsmatig of in praktische zin nodig hebt dan kun je er wellicht niet omheen, hooguit kun je kiezen voor een afneembare trekhaak.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Mij lijkt dat een ieder dat voor zichzelf moet kunnen beslissen.

Maar goed, dat was de vraag hier niet, we gaan weer on-topic ;)
 

Ruudv82

Hoort erbij
8 nov 2012
70
2
0
trekhaak maakt toch niet uit op een GS, zolang deze onzichtbaar is...
Zelf heb ik er ook een onder de GS, met een reden, nl dat ik vorstelijk wil reizen met een sleurhut achter me aan...
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Ruudv82 zei:
trekhaak maakt toch niet uit op een GS, zolang deze onzichtbaar is...
Zelf heb ik er ook een onder de GS, met een reden, nl dat ik vorstelijk wil reizen met een sleurhut achter me aan...

Je heb helemaal gelijk, vorstelijk sleuren !!!!!!!!!!, :rulez:
en voor al die gene die problemen hebben met de afneembare trekhaken en vinden dat deze niet onder een Lexus horen te zitten of dat een sleurhut niet achter een Lexus hoort

:p SO WHAT :p

Onder mijn vorige LS zat ook een afneembare trekhaak, prachtig weggewerkt, niet zichtbaar en de enkele keer dat ik een trekhaak nodig had was ik toch erg blij dat die er onder zat.
Mijn huidige LS heeft deze optie niet en als ik nu een trekhaak nodig heb, moet ik zoeken in mijn vrienden/kennissen-kring of iets huren met een trekhaak.