Lexus IS 250 Sport

Throxio

Nieuw hier
26 nov 2012
7
0
0
Hallo

Ik wil mij even voorstellen ik ben Ron Uit het Zeeuwse land.

Sinds begin november de trotse bezitter van een Lexus IS 250 sport.
Na met diverse modelen te hebben proef gereden, en veel in's en out's over deze auto te hebben gelezen op dit media was de keuze maken niet zo moeiljk meer.
De automaat voldoet aan elke verwachting en met alle accessoires wat deze auto heeft is het een lust om hiermee rond te mogen rijden.
Nu de winter periode in met extra 18 inch pantoffels er onder

Dus hoop nog lang rij plezier te hebben .
Gr Ron

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 
Welkom hier.... :hi:
Mooie auto hoor :rulez: en dat vele rijplezier,dat gaat zeker lukken...... :)
 
Welkom :) Fijne auto die IS250 :) Ik wens je vele fijne kms toe! Goede velgenkeus trouwens :)
 
:roll:

Hallo op het forum al veel gelezen over de LPS instellingen.

Bestaat er ook een duidelijke Nederlandse lijst van LPS instellingen met wat er zoal ingesteld kan worden.
En als deze er is waar kan ik die vinden of kan iemand mij daar aan helpen ?
En wat kan ik zelf en wat kan er alleen via de dealer gebeuren !!

:roll:
 
:hi: Welkom hier...

Wat hebben die Zeeuwen un goede smaak he ;) Veel fijne km's met je auto maar geloof me dat dat wel lukt.
Misschien kom ik je is tegen hier op Zeeuwse bodem :D
 
Hallo

Ongetwijfeld gaan we elkaar een keer tegen komen.
Oost-Souburg is de thuis basis dus de kans is groot.!!!!!
En ja de zeeuwen heben gewoon smaak voor een stukje degelijkheid.

Gr Ron
 
Throxio zei:
:roll:

Hallo op het forum al veel gelezen over de LPS instellingen.

Bestaat er ook een duidelijke Nederlandse lijst van LPS instellingen met wat er zoal ingesteld kan worden.
En als deze er is waar kan ik die vinden of kan iemand mij daar aan helpen ?
En wat kan ik zelf en wat kan er alleen via de dealer gebeuren !!

:roll:
Dit verschilt per jaar en per uitvoering. Het beste is even bij een Toyota of Lexus dealer langsrijden en even met de monteur door de opties lopen.
 
Aah kijk daar kom ik regelmatig, me vriendin woont er ook. er rijden er nog 2 rond is Souburg....beide diesels en er moeten ook nog 2 IS250 rondrijden hier in Vlissingen waarvan ik er 1 weet. :)

ben benieuwd of we mekaar is tegenkomen;) kunnen we ideeen uitwisselen ;)
 
Rowi zei:
Aah kijk daar kom ik regelmatig, me vriendin woont er ook. er rijden er nog 2 rond is Souburg....beide diesels en er moeten ook nog 2 IS250 rondrijden hier in Vlissingen waarvan ik er 1 weet. :)

ben benieuwd of we mekaar is tegenkomen;) kunnen we ideeen uitwisselen ;)

:rulez: voor zover ik weet zijn er twee in souburg( nu 3) een zwarte en grijze waarvan de zwarte een diesel is,
ook heb ik een paar keer een witte ct zien rijden . :hi:
 
Welkom Ron in de wondere wereld van de Lexusrijders! Een geweldige rijbeleving is nu ook de jouwe!! :D :D
 
johanm zei:
Welkom Ron in de wondere wereld van de Lexusrijders! Een geweldige rijbeleving is nu ook de jouwe!! :D :D

Dankje wel..Johan

Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen een geweldige auto :rulez: