Lexus IS 250 start niet na ongeluk

Rosita

Nieuw hier
10 dec 2021
3
0
1
Hoi ik heb een vraag over mijn lexus IS 250. Deze auto is in het buitenland en onlangs is er een ongeluk mee gebeurd. De auto kwam terecht in de sloot en de motor bleef draaien. Deze motor heb ik toen zelf uitgezet.
Nu staat de auto bij de garage en de auto start niet meer. Dak en stoe airbag klapten eruit door het ongeluk.
Hoe krijg ik de auto weer gestart? Kan iemand mij advies geven?
Alvast bedankt voor de moeite.
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.087
4
789
113
Hopelijk is niemand gewond geraakt.

Maar begin bij het begin:
Wat voor auto heb je? Je plaatst dit topic bij de CT maar zegt een IS 250 te hebben van 2014. Dat is dus een IS van de derde generatie die niet hybride is?
En heeft de wagen gedeeltelijk onder water gelegen of stond de sloot droog?
Heb je de wagen uit laten lezen?
Meer info zou handig zijn, anders wordt het gissen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Johno

Actief
23 jan 2022
438
188
43
Hoi ik heb een vraag over mijn lexus IS 250. Deze auto is in het buitenland en onlangs is er een ongeluk mee gebeurd. De auto kwam terecht in de sloot en de motor bleef draaien. Deze motor heb ik toen zelf uitgezet.
Nu staat de auto bij de garage en de auto start niet meer. Dak en stoe airbag klapten eruit door het ongeluk.
Hoe krijg ik de auto weer gestart? Kan iemand mij advies geven?
Alvast bedankt voor de moeite.
Tip: beslist niet starten. Verstandig dat de motor zo snel mogelijk uitgezet is. Indien er water in de motor is gekomen ben je verder van huis.Hier moet een vakman naar kijken of de schade nog te herstellen valt.

Hopelijk geen persoonlijk letsel verder. Hoe vervelend het ook is, maar een auto is maar een auto. Sterkte met de afwikkeling.
 
Laatst bewerkt: