Lexus IS 300 + diverse onderdelen te koop

Ruud IS

Nieuw hier
13 jul 2012
13
0
0
Mijn unieke LEXUS IS 300 is te koop en ook een aantal losse onderdelen voor de IS200/IS300, waaronder:

-Standaard uitlaat(einddemper + middendemper)
-mistlampen voor.
-RVS sportuitlaatsysteem(nieuw, ongebruikt)
-carbon fibre nummerplaat houder achter(voor kleine amerikaanse plaat)
-proffesionele turbo compressor set(turbo, intercooler, brandstof regelaar, computer, bekabeling, injectoren, extra zuigers, alles geschikt voor de motorsport)

Mijn IS300 tiptronic automaat is een full options auto, navi, xenon, leer, dvd multimedia, volledig uitgebouwd, front bumper, achterbumper, side skirts, 19" velgen, sportuitlaatsysteem.... er is er maar 1 van in nederland denk ik.

Voor foto's of vragen kunt u altijd mailen

Hoi Ruud,
RedBaron Jo Willems hier,
Met de turbokit wordt het niks, want ik krijg dat hier in Belgie niet door de keuring.
Contacteer me even, dan kom ik eens langs. Wil graag de RVS uitlaat van je overnemen en misschien nog wat ander spul.
groeten, Jo

Tevens heb ik ook nog een originele voorbumper van mijn huidige IS300 en achterbumper van mijn IS300 en voor in het dashboard heb ik nog een nieuw ongebruikt 2'' din inbouwraam liggen, voor diegene die ook een 2 din radio in willen bouwen.

Ik ben op zoek naar een originele voorbumper!

als iemand me daaraan kan helpen voor een prijsje, of een 2dehands body-kit...

hi wat vraag je voor de achterbumper,
is hij zwart en in wat voor cond,
en wat vraaag je er voor
grt willem

Inmiddels heb ik mijn originele achterbumper verkocht aan Red-baron.
ik heb nog een achterbumper voor ? 50,- liggen, hij is wel rood.
De NIEUWE ongebruikte 18" carbon fibre nummerplaat houder voor op de kofferklep heb ik nog liggen.(Als je deze op je kofferklep monteerd, past er precies een amerikaanse nummerplaat op)
Hij heeft echt een perfecte pasvorm en is van hoogwaardig materiaal ? 140,-
Ik heb nog een complete nieuwe RVS catback sportuitlaatsysteem liggen, inclusief pakkingen, middenpijp voor ? 199,-
Verder heb ik nog een NIEUW ongebruikt 2 DIN inbouwraam liggen van het merk LEXTACY mag weg voor ? 70,-

En nog een volledige proffesionele turbo-kit( Garrett turbo, programmeerbare LMM, volledige gepollijste alluminium intercooler + buizen, grotere injectoren, aparte race zuigers, aangepast spruitstuk, alle bekabeling, klemmen, kabelboom voor motormanagement, alles compleet voor montage, alleen de dumpvalve ontbreekt.
Alle documenten, aanschaf, transport, inklaring, belasting, douane, alles is aanwezig.

Deze set komt eveneens uit amerika, heb ik opgekocht van een raceteam, dat er mee gestopt is.
Vanwege mijn langdurige ziekte, heb ik hem nooit geinstalleerd op mijn Lexus

Ik heb vele foto's maar ze zijn te groot voor in een PB te zetten, voor vragen en foto's graag mailen naar:
rudibombeeck@hotmail.com

De email via het Lexusforum krijg ik niet op mijn smartphone, dus zal ik niet zo snel beantwoorden als via mijn eigen emailadres.

Mvg Ruud

Het rvs sportuitlaat systeem en de 17" lexus sportvelgen, zijn reeds verkocht.