Lexus is 300 navigatie

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.541
140
0
Als ik Info DVD oproep in mijn navigatie zie ik Data: '10-11Ver.1 West
Is dit dan een kaart van 2010-2011 ?

Bijlagen

• photo1537.jpg
    photo1537.jpg
    424,5 KB · Weergaven: 75
Interessant dat deze nog tot zo 'vrij recent' geupdated kan worden.

Wat zijn de kosten hiervan? Ik geloof eens zo'n 150 a 160 euro gelezen te hebben?

Je kunt e.e.a. aan (excl.) prijs zien als je genoemde link klikt en kiest voor 'kaart dekking', nav type en dan winkelmandje. Uiteraard kan de dealer je verder informeren inzake meest recente update en prijs. Misschien kan het geen kwaad om de verkregen prijzen even te vergelijken.

Ik heb recent wat omgereden omdat bepaalde wegen niet correct werden vermeld. Daarop gekeken bij Lexus mapupdates. De laatste update die is uitgegeven is Q4 2011. De website geeft aan dat mijn huidige DVD (08927-00958) de meest recente is. Daarop hen een e-mail gestuurd. Hun reactie: Bedankt voor uw interesse in de Lexus Map Updates Website. De Map Update die u momenteel heeft is PZ445-X01EU-11. Deze map update zal echter in de toekomst niet meer ge?pdatet worden, dit is de laatst beschikbare release. Voor meer vragen over de inhoud van de Map Updates kan u steeds terecht bij de klantendienst van Toyota Motor Europe via cust.service@toyota-europe.com. Die heb ik gemailed met uitleg dat dit enorm betrouwbare model nog zeker tien jaar mee kan en waarom nu de updates dan stopzetten. Vooralsnog geen reactie na enkele weken wachten. Kortom, ik denk dat het ophoudt bij Q4 2011 voor de IS300...

Dat klopt wel. Je kunt er vanuit gaan dat zo'n 10 jaar na uitbrengen modellijn de updates niet meer rendabel zijn.