lexus is200 executive 148.000km

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

ovide

Nieuw hier
3 apr 2010
15
0
0
Beste forumgebruikers,

bij deze wil ik mijn Lexus te koop aanbieden, ik bestuur deze lexus nu al een jaar met vol genot maar hij is nu min of meer overbodig geworden. Ik heb een andere baan en moet nu iedere dag een fors aantal kilometers meer gaan maken en daarom heb ik er een diesel voor gekocht.

het bouwjaar van de lexus is 2001 en het is de executive uitvoering met alle opties die maar te bedenken zijn behalve cruise control zit alles erop.

de lexus is dealer onderhouden en heb ook alle stempels netjes ingevuld in het boekje zodat het ook aantoonbaar is, verder heb ik er een hoop rekeningen en facturen bij.
de auto is vorig jaar zomer voor een grote beurt naar Lexus Arnhem gegaan en daar is hij helemaal nagekeken en zijn alle 4 de remblokken vervangen.

de auto is van de buitenkant echt in top staat, de lak op de auto is vorige week compleet onderhanden genomen en ik wist niet wat ik zag.
de zijkanten zijn helemaal strak en er zit werkelijkwaar geen deukje, krasje of golfslag in.
omdat foto's altijd meer zeggen dan woorden hierbij een paar foto's van de auto.

dit was vorig jaar ''zomer''
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


hier kun je ook goed zien dat er echt helemaal niks in zit.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


deze foto is afgelopen weekend gemaakt en i'm still in love:)
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Bij serieuze interresse kunt u het beste even mailen of een pm sturen, ik zit namelijk niet iedere dag op het forum:)
vraagprijs 9500 euro

Groetjes Ivo
 

Tom

Hoort erbij
2 okt 2010
26
0
0
Gister je lexus ook ff mogen bewonderen, stond er echt goed bij man. Een lexus zoals ie hoort te zijn.
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Is zeker een hele mooie auto. Alleeen willen sommige wel weten wat al dat moois moet kosten.


Dus ff nog een prijsje erbij en klaar.
 

ovide

Nieuw hier
3 apr 2010
15
0
0
ik heb een richtprijs erbij gezet, sta open voor realistische tegenbod :)
 

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
16
Ik ben druk op zoek naar een Lexus IS200, en dit is een zeer mooie. Alleen ver boven mijn budget (?5.000). :(

Succes met de verkoop!
 

ovide

Nieuw hier
3 apr 2010
15
0
0
s1009550 zei:
Ik ben druk op zoek naar een Lexus IS200, en dit is een zeer mooie. Alleen ver boven mijn budget (?5.000). :(

Succes met de verkoop!


tsjah sorry, voor veel minder gaat hij de deur niet uit ;) zit een hoop geld in en hij is het echt waard :rulez:
 

ovide

Nieuw hier
3 apr 2010
15
0
0
bump..

prijs verlaging 8750 :roll:
wil graag een andere auto gaan halen en hij staat nu alleen maar in de garage te kijken en te wachten op een nieuwe eigenaar :(