Lexus IS200 ISO kabel voor versterker

misterm

Hoort erbij
17 apr 2012
31
0
0
Hallo,

Heeft er iemand toevallig nog een ISO kabel voor de IS200 (met versterker) liggen die ik kan overnemen? Of weten jullie een adres waar ik deze vrij snel kan verkrijgen? Ik ben al bezig met mbcaraudio, maar zij hebben hem niet op voorraad en het loopt allemaal stroef.

Alvast bij voorbaat dank.
 

mark81

Hoort erbij
31 mei 2012
55
0
0
Bedoel je een iso kabel om de versterker te bypassen? Of wil je de versterker nog wel blijven gebruiken?
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Had dit ook al gepost in mijn eerdere post naar je toe in het vdo topic maar de kabels die er zijn om een iso stekker aan te sluiten zijn inderdaad de bypass kabel voor de versterker, deze werkt dan niet meer.....
En de standaard toyota stekker maar die past enkel op de versies zonder versterker.
Je zult dus zoals eerder gemeld aan de gang moeten bij de radiostekker en daar is helaas geen pasklare oplossing voor....
Wordt dus schemalezen en modifieken.
En nogmaals voor vragen hierover ben ik zowel via pb als dit topic te bereiken.
Daarnaast er staat inmiddels een hoop info hierover op dit forum bij is interieur....
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Ik heb niets liggen, maar heb met mijn eigen auto ervaring met John Freriks in Utrecht, handige jongens.
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Lacor, heb jij ook een andere dan standaard radio in je sportcross zitten en werkt daarbij je navigatie nog icm originele versterker en heb jij toevallig ook een subwoofer rechtsachter in de kofferbak zitten?
Dat vraag ik omdat ik nog wat probleempjes heb met mijn premium sound icm pioneer avh8400bt en originele navigatie....
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Nee, origineel, alleen gateway en carkit op originele radio door ze laten aansluiten. Al langer ervaring met ze, ook vanuit werk. Als het enigszins goed mogelijk is, sluiten zij het aan. Misschien een belletje morgen en aan ze voorleggen?
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Denk dat ze ook weing met mijn probleem kunnen.
Heb een adapter van beatsonic in de auto zitten die naar minn idee er voor zorgt dat het navigatiescherm dikwijls uitvalt.
Beatsonic geeft helaas niet thuis....
Wel kopen maar zodra er service verleend moet worden krijg je geen gehoor enkel via de achterdeur en dan bedoel ik de amerikaanse site maar die kunnen ook weinig voor me doen zal echt uit japan moeten komen....

Heb zelfs al zitten denken aan een avic f220 en die dan op de pioneer aansluiten maar dan is het orignele systeem werkeloos ondanks de update van vorig jaar. Ook een beetje jammer dus.
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Ik begrijp dat je er mee zit, in dat geval is niet geschoten, altijd mis toch? Als het niet lekker met elkaar communiceert, verkeerde spanningen, aansluiting niet volgens het boekje e.d., en zeker bij niet origineel op origineel is vakwerk vereist. Ik zeg niet dat dat niet is gebeurd, maar mijn ervaring is bij John Freriks dat als het kan, dan kunnen zij het. Anders geven ze ook aan dat het niet kan. Ze winnen ook wedstrijden met inbouwklussen, ik denk daarom je probleem aan hen voorleggen. Dan weet je of het kan werken of niet.
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
@ lacor: morgen eerst eens kijken in hoeverre ik de beatsonic module wel de schuld kan geven.
heb hier nog wat weerstandjes liggen waarmee ik de canbus door kan lussen.
kan dan de navigatie werkend krijgen maar dan zonder radio.
dan heb ik een paar dagen geen radio maar weet dan wel indien het navigatie scherm dan niet uitvalt dat de beatsonic de schuldige is.
valt ie nog wel uit dan ligt het aan het scherm en hoef ik John Freriks er ook niet mee lastig te vallen.
indien de beatsonic wel het probleem is gaat er naar een vriendelijke mail of telefoontje naar Freriks ook een boze mail naar Japan....
hou jullie wel op de hoogte!
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Ik geef nu namelijk de schuld aan beatsonic toen ik die adapter heb ingebouwd is het voor mijn gevoel fout gegaan en valt mijn scherm spontaan uit voordat de pioneer erin kwam deed ie het goed (an toeval zijn natuurlijk)
Maar misschien is het scherm wel gewoon niet goed en valt beatsonic niets te verwijten.
Heb vanavond de weerstandjes gemonteerd en ga morgenavond de navigatie gebruiken als ik naar Dongen rijdt.
Als ie dan niet uitalt ligt het aan de beatsonic, valt ie wel uit zal mijn scherm zelf zijn beste tijd hebben gehad.