Lexus IS250

Roy Eindhoven

Nieuw hier
9 mei 2013
6
0
0
Hoi Forum lezers, ik ben sinds April 2013 in het bezit van een IS250 business exe uit 2009. De auto bevalt erg goed en staat nu op de winter velgenset, foto heb ik bijgevoegd. Vraagje: de auto heeft een usb stekker in het handschoenenkastje, maar ik krijg geen muziek uitgelezen met deze usb aansluiting in combinatie met iPod/iphone/usbstick/ext harde schijf. Weet iemand hoe je dit met de ML-audio kan laten communiceren? Nog niet eerder zo'n fijne auto gehad. Groeten, Roy.
 

Bijlagen

  • IMG_0003.JPG
    IMG_0003.JPG
    292,3 KB · Weergaven: 56
Welkom Roy!

Wat de USB betreft, dat durf ik niet direct te zeggen. Maakt het systeem helemaal geen contact met de stick?
 
Ook welkom Roy :hi:

Je maakt me nieuwsgierig met je vraag. Ik mis in mijn 2007 met ML een USB-aansluitmogelijkheid en/of BT-audio (heb wel AUX). Ook het boekje zwijgt in alle talen over USB/BT (behalve BT-telefonie dan).

Ik had me er inmiddels bij neergelegd, maar lees nu in jouw post dat je over een USB-aansluiting in het handschoenvak beschikt? Wow... Waar precies? Is dat wellicht vanaf een bepaald bouwjaar, of uitvoering? Ik kan niets ontdekken bij mij :roll:
 
Welkom Roy en mooie aanwinst.

@Xenon : meen dat USB pas per MY 2009 1e facelift aangeboden werd net als een aantal andere handige zaken zoals automatisch inklapbare spiegels.
Helaas die van ons zijn iets te oud ;)
 
Welkom hier Roy, mooie auto en zeker in combinatie met de zwarte velgen, succes met je vraag, ik kan je ook niet helpen, mijn auto is van 2006, dus geen usb aansluiting.
 
Hoi Allen, bedankt voor de fijne reacties.
Ik voel me een beetje bleu, daarom had ik de usb-stick al geformarteerd op FAT32, ook dit werkt niet.
Het boekje geeft weinig info over de usb aansluiting in het handschoenvakje, weet ook niet of dit een extra was?
Misschien toch naar de dealer :-(

Groet, Roy
Aan het forum en de liefhebbers de beste wensen voor 2014!!
 
Hoi Allen, ik zal het nagaan bij de vorige eigenaar. Ik weet trouwens niet hoe ik een flyaudio kan onderscheiden van een Mark Levinson installatie. Als het systeem start zie ik het Lexus logo, kan onder info ook niet meer info vinden. Als ik het weet laat ik van me horen. De zwarte velgen zijn Borbet LV5, heb wel even gezocht naar een type velg dat bij de auto past. Bedankt voor de reacties. Groet, Roy.