Lexus IS300 Radio 2Din inbouwen. Advies gezocht.

WMK

Nieuw hier
18 sep 2023
2
2
3
Beste Lexus Leden,

Trotse eigenaar van een lexus IS300 sportcross.
De OEM radio doet het niet meer zo goed en ik zou graag een 2Din autoradio (CarPlay) willen plaatsen.
Ook prettig als navigatie voor de langere afstanden.

Na wat onderzoek lijkt het alsof ik een langere kabel nodig hebt die naar de versterker moet gaan. Kan ik helaas niet vinden.
Lexus IS200 Stereo upgrade hints and tips

Heeft iemand advies over hoe ik dit het beste kan aanpakken en/ of waar deze kabel te vinden is?



PHOTO-2024-04-27-17-02-48.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk_S en Citrofiel1975

Brinkybunch

Hoort erbij
13 sep 2016
99
35
18
Mooie IS300, wij zijn in het gelukkige bezit van een IS300 Sport (sedan). Ik liep hier ook tegenaan. Uiteindelijk professioneel een Kenwood met Android auto en DAB, laten inbouwen bij: https://www.ice-xtra.nl
De eigenaar is compleet audio-fiel en ik heb er geen moment spijt van gehad. Echt waanzinnig geluid. (hij neemt ook de tijd om e.a. goed in te stellen). Hij wilde wel vooraf de auto hebben om na te kijken wat er aan (voor)versterkers was ingebouwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: WMK

WMK

Nieuw hier
18 sep 2023
2
2
3
Even jouw IS300 opgezocht. Heel netjes... en bedankt voor de tip. Ik zal hem eens contacten wat de mogelijkheden zijn. Thanks.
 

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
389
124
43
Het is lang geleden, maar volgens mij moet je de TYTO-01 hebben om de originele versterker aan te sturen.
Ik dacht dat ik icm dat, de RCA uitgangen gebruikte om geluid uit de originele geluidsinstallatie (met versterker) te krijgen.

Staat volgens mij nog wel ergens op het forum