Lexus IS300 sportcross

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Beste forum leden en lezers,

Op 6 oktober 2013 was ik met mijn zoon Robin op de najaarsmeeting in De Meern.
Toen nog met een Ford Ka.
Gisteravond na het zien van een advertentie op AutoWereld, naar Ekris in Mijdrecht voor een IS300 sportcross.
En... meteen verkocht en gekocht.
Volgende week weet ik wanneer ik de Lexus kan ophalen.
Dit wordt mijn eerste Lexus.

Groet,
Marcel
 
Welkom Marcel!

Grappig dat je die auto hebt gekocht.

Ik heb de auto begin deze week laten staan, wegens een brandend motormanagement lampje.

Ook stond de zelfingenomen verkoper mij niet aan, die diverse rare verhalen vertelde.

De auto reed verder prima, en stond er mooi gepoetst bij! ( hoewel alle kunstof vettig was van kunstofspray).

Ben benieuwd naar jouw ervaringen!

Veel plezier van de auto!

Grt Herman
 
@HermanB
Ik informeer wel even naar het motormanagement lampje bij Martin.
Dankjewel.

@GPS-10
Dankjewel.

@Lacor
Dankjewel.
Je bent zo enthousiast over de IS300 sportcross, toen wist ik het eigenlijk al, ik wil er ook een.
 
Goede keuze ! :rulez:
Lampje van motorman. is normaal geen probleem, dat heeft vroeger bij mijn IS300 ook eens gebrand, is gereset door batterij af te koppelen en heeft dan niet meer gebrand.
 
Volgende meeting meer SportCrossen gezien de aanschafverhalen op het forum. En ja, vandaag reden er twee mee. Jeetje wat is deze auto stil zeiden ze. Totdat ik 'm ff vloerde :mrgreen:
 
Welkom op Het Lexus Forum, alvast veel plezier met is IS300 SX, heb net ff het filmpje gekeken. Kon me idd nog herinneren dat er bij binnenkomst gefilmt werd. :D dus dat was jij.. leuk hoor. :D
 
Welkom hier Marcel, dat is een hele overstap van een Ka naar een IS 300, maar heel veel plezier op het forum en met de Lexus.
 
@andr?
van mijn Subaru Impreza 2.0 GT Turbo 555 AWD 160 kW (218 pk) naar mijn Ka was ook een hele overstap.
Dankjewel