Lexus is300 TTE bumper

I*B

Nieuw hier
30 apr 2022
7
24
3
Een aantal maanden geleden heb ik een bericht geplaatst over het opnieuw compleet maken van mijn is300. Na een tijdje met veel plezier rondrijden met de originele standaard bumper begon het toch te kriebelen om er een nieuwe bumper op te plaatsen dus de zoektocht werd gestart.

Na een tijdje bumpers vergelijken kwam ik er achter dat ik de TTE bumper toch het mooiste vond; subtiel maar toch nét iets agressiever. Op dat moment stonden er helaas geen originele TTE bumpers te koop in Nederland en stond op het punt om een replica te bestellen vanuit Engeland. Het bedrijf die ze had liggen reageerde pas heel laat op mijn vragen m.b.t. verzenden naar Nederland.

Dat is mijn geluk geweest; een dag later zag ik een advertentie voorbij komen van een originele TTE bumper met achterlip van een Schot die voor vakantie naar Europa zou komen en de bumpers hier wilde verkopen.

Snel tot een overeenkomst gekomen en samen iets kunnen inplannen om de bumpers op te halen en dit is ook gebeurd. Niet veel later zijn de bumpers meteen naar de spuiter gegaan en op de is300 gemonteerd.

Al met al een leuke zoektocht en projectje om een originele TTE set te vinden.

Hopelijk vinden jullie de voorbumper en achterbumper net zo goed staan als dat ik ze vind staan!
IMG_7339.jpeg
IMG_0115.jpeg
IMG_0114.jpeg
IMG_0117.jpeg
IMG_0112.jpeg
IMG_0113.jpeg
IMG_0110.jpeg
IMG_7114.jpeg
IMG_7357.jpeg
IMG_7352.jpeg
 

Bobusa

Actief
12 okt 2008
251
147
43
Mooie upgrade! En idd best subtiel. Die IS ziet er nog erg fraai uit. Ook best zeldzaam volgens mij. Een echte liefhebber! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: I*B

I*B

Nieuw hier
30 apr 2022
7
24
3
Mooie upgrade! En idd best subtiel. Die IS ziet er nog erg fraai uit. Ook best zeldzaam volgens mij. Een echte liefhebber! :)
Bedankt! Volgens mij zijn er nog ongeveer 20 is300’s in Nederland die origineel hier geleverd zijn dus ze komen inderdaad niet heel vaak voorbij. Van te voren heb ik een is200 gehad; altijd mijn droom geweest om als eerste auto een is200 te rijden (van kinds af aan al Lexus liefhebber). Na een halfjaartje in de is200 te hebben gereden kwam de is300 voorbij en toen was ik verkocht haha. Auto rijd echt geweldig, heeft nu 130.800km op de teller dus kan gelukkig nog heel wat jaartjes doorrijden 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa

Brinkybunch

Hoort erbij
13 sep 2016
98
34
18
Pohhh.... prachtig... als ik dit zie mis ik m'n gen1 !
Ik heb er ook 1, sport versie met LSD, ruim 280.000 op de teller, gaat er echt nooit meer uit. Net een vakantie in Luxemburg gehad. Daar is het machtig rijden met een achterwiel aangedreven 3 ltr, met Ron 102 in de tank ;):cool:.
 
  • Leuk
Waarderingen: I*B

I*B

Nieuw hier
30 apr 2022
7
24
3
Ik heb er ook 1, sport versie met LSD, ruim 280.000 op de teller, gaat er echt nooit meer uit. Net een vakantie in Luxemburg gehad. Daar is het machtig rijden met een achterwiel aangedreven 3 ltr, met Ron 102 in de tank ;):cool:.
Groot gelijk! Ze rijden geweldig!