Lexus IS300

Lex-is300

Nieuw hier
23 nov 2013
11
0
0
Goedenavond, Mijn naam is Martin. Barendrecht en ik ben sinds 15-11-2013 de gelukkige bezitter van een Lexus IS300 3.0 Ltr automaat van 2003 met 82500KM.Ik heb al veel auto's gehad maar een Lexus is wel een klasse apart.
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, ik ben op zoek naar een sporteinddemper voor een 3ltr wel een merk zoals een remus en geen demper van de gamma.
Groeten, Martin. Barendrecht.
 
Welkom op het forum! :hi: Heel veel fijne kms met de IS!
 
Welkom op het forum Martin en proficiat met de IS. Mooie km stand trouwens :rulez:

Voor een einddemper zou je nog kunnen kijken bij de diverse aanbieders op het forum: viewforum.php?f=17
 
Martin welkom en veel plezier op het forum.
Foto's zijn uiteraard welkom. :photo:
Een megan-catback systeem klinkt heel goed en er zit een db-killer in,misschien wat voor jou. :rulez:
Hier op forum kunnen ze je misschien wel mee helpen en als je geluk hebt heeft iemand er wel 1 te koop.
succes.
 
Welkom welkom in de wondere wauw wereld die IS300 heet :D

Ik dacht dat ik weinig kilometers had, lekker fris exemplaar heb je!

Wat hierboven al wordt gezegd, een Megan klinkt er goed. Ik heb deze onder mijn SportCross en zelfs zonder silencer goed te doen. Klinkt gewoon ontzettend lekker. En voor 325 een mooie prijs. Ik weet niet of je een sportuitlaat gewend bent, want dat kan het in eerste instantie als te heftig overkomen. En voor het mooie laat je liever de silencer eruit.
 
gs430 almelo zei:
Martin welkom en veel plezier op het forum.
Foto's zijn uiteraard welkom. :photo:
Een megan-catback systeem klinkt heel goed en er zit een db-killer in,misschien wat voor jou. :rulez:
Hier op forum kunnen ze je misschien wel mee helpen en als je geluk hebt heeft iemand er wel 1 te koop.
succes.
Bedankt voor je reactie, met de foto's plaatsen lukt het niet? Moded: zie PM.
 
Lacor zei:
Welkom welkom in de wondere wauw wereld die IS300 heet :D

Ik dacht dat ik weinig kilometers had, lekker fris exemplaar heb je!

Wat hierboven al wordt gezegd, een Megan klinkt er goed. Ik heb deze onder mijn SportCross en zelfs zonder silencer goed te doen. Klinkt gewoon ontzettend lekker. En voor 325 een mooie prijs. Ik weet niet of je een sportuitlaat gewend bent, want dat kan het in eerste instantie als te heftig overkomen. En voor het mooie laat je liever de silencer eruit.
Beste Lacor, bedankt voor je reactie. Ik ben zelf een remus gewend mooie donkere grom en niet te luid, net even iets meer.de buren hoeven mij s, morgens om 6uur niet weg te horen te rijden.
Groeten, Lex-is300
 
Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je IS300. :D
En succes naar je zoektocht voor een geschikte einddemper. :D
 
Welkom!!

Ik heb een Megan Racing catback op mijn is200, klinkt heerlijk.. Alleen stationair als ie koud is klinkt ie wat zwaarder maar wanneer de motor wat op temperatuur is word de uitlaat ook stiller (zonder db killer dan) en onder normale omstandigheden op de snelweg binnenin nauwelijks hoorbaar!

Gr. Remco