Lexus is300h Luxury line

Lecoque

Nieuw hier
31 jan 2025
5
25
13
Na 10 jaar met veel plezier en probleemloos in een CT200h gereden te hebben, deze ingeruild voor in mijn ogen de mooiste sedan, de is300h.
En, omdat ik dit gewend was in de CT, gelijk voor de Luxury line gegaan. En niet de meest voorkomende zilver metallic, maar de donkerblauwe
metallic.
1738336224150.jpg
1738336224142.jpg

in mijn ogen de mooiste sedan, de is300h
Euh, ik kan niet anders zeggen dan dat ik het helemaal roerend voor de volle 100% met je eens ben 😇
gelijk voor de Luxury line gegaan. En niet de meest voorkomende zilver metallic, maar de donkerblauwe
metallic.
Had ik al gezegd dat ik het helemaal roerend voor de volle 100% met je eens ben t.a.v. de kleur en uitvoering? 🤩

Prachtige auto!

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Johnny Le en Bobusa
Gefeliciteerd met deze prachtige IS en idd een zeldzame kleur! Erg mooi. Daar ga je veel plezier aan beleven.
Persoonlijk vind ik de before facelift iets mooier, met een strakkere achterkant en de voorzijde is eleganter, maar dat is puur persoonlijk!

• Leuk
Waarderingen: Sam_IS300h
Hele mooie sportsedan plus mooie aparte kleur.
Mis mijn ex-IS300h regelmatig tov m'n huidige UX. Geen doorslippende voorwielen o.a. en verbruik maakt niet veel uit.
Wel reed ik met de IS altijd wel wat te hard (bekeuringen) en keken Audi, Mercedes,Bmw-sedanrijders met toe ipv nu SUV's.
Geniet ervan en kijk vaak even om bij het weglopen.
mvg,

• Leuk
Waarderingen: D43m0n en Bobusa
Geweldig mooie IS heeft u daar. Heel veel plezier en veilige kilometers ermee. Denk dat ik u wel een keer ga spotten. Ik ken de plek :D

welkom op ons onvolprezen forum @Lecoque
O, wat mooi zeg.
Veel veilige, probleemloze en bovenal plezierige kilometers toegewenst met je nieuwe bolide.

Mooi exemplaar, ik mis de IS ook nog wel zo nu en dan, ondanks dat ik heel tevreden ben met de NX.

Geniet ervan!!! 👌

Schitterende kleur voor zo'n mooie auto, heel veel plezier ermee! Ben benieuwd naar je eerste indrukken ten opzichte van de CT. Horen we vast nog wel :)

Zo’n blauwe is vaak met een licht interieur, maar ik zie dat deze een zwart interieur heeft.

Dit is niet met het geperforeerde middenstuk leder.
Dat is bij mijn uitvoering wel.

Ik moest even de kou in

Bijlagen

• IMG_2994.jpeg
    IMG_2994.jpeg
    4,1 MB · Weergaven: 26
  • IMG_2995.jpeg
    IMG_2995.jpeg
    3,2 MB · Weergaven: 24
  • IMG_2996.jpeg
    IMG_2996.jpeg
    3,6 MB · Weergaven: 24