Lexus klokje LS 600h

Johnny Le

Actief
8 sep 2024
216
249
43
@Bobusa,
Mocht je zoals je het zelf noemt je ‘magnetronklokje’ willen vervangen voor een échte analoge Lexus klokje, is hier een klokje wat past bij de stijl van een CEO-bolide zoals de LS van jou. Gelegd met Swarovski-stenen.

Lexus IS Premium Clock Type L.png
Lexus IS Premium Clock Type L 3.png

Lexus IS Premium Clock Type L 2.png

Open Lexus IS Premium Clock Type L 5.png

Voor degenen die niet weten hoe het ‘magnetronklokje’ in een LS 600h bj 2011 eruit ziet:
klokje lexus ls 600h 2011 - Google Zoeken.png

Het is me altijd al een raadsel geweest waarom Toyota/Lexus in haar wagens voeger alleen een uurwerkje van de Halfords leverde.

• Leuk
Waarderingen: Johnny Le
Ja, dat zijn de vreemde details van toen. Ook wel weer een leuk en uniek contrast. In ieder geval wel veel betrouwbaarder dan de modelreeks 2013-2016 want die gaan geregeld stuk. Een dure vervanging tot gevolg. Ik denk dat mijn klokje mijn auto overleeft en ik vind hem prachtig. :cool:

• Leuk
Waarderingen: Johnny Le
Het mooie is alles origineel houden, dat heeft ook zijn charme...
Die IS van mij kan dat wel hebben, die LS vlagschip van jou is zonde om dit soort klussen te doen.

• Leuk
Waarderingen: robtp09
Ah, digitaal, is wel met de tijd mee (y)
Persoonlijk vind ik dat de klassieke klok in de Lexus pak ‘em beet tussen 2013 - 2018 een chique uitstraling hebben.
Mijn zwager heeft een CT van vóór die tijd, en toen hij in mijn IS stapte voor een ritje, was dat het allereerste wat hij zo mooi vond (naast alle andere punten die hij noemde).
Hij zei o.a. dat het geluid wat de hendel van de richtingaanwijzer maakt mooi zacht klinkt, in vergelijking met zijn CT.
Naast alle positieve punten, ook één kritische noot, drie keer raden wat… daar komt die weer: geen ML-systeem :rolleyes:
Ja dat weten we nu langzamerhand wel, :ROFLMAO: ik ben er nu Oost-Indisch doof voor geworden 🙉